Tampert of Jiskefet in het algemeen?quote:
Lieverd, ik glij bijna van m'n stoelquote:
Dan word het zeker tijd om naar bed te gaan.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word het zeker tijd om naar bed te gaan.
Ik kijk Highlander alleen maar voor het geile Schotse accent waardoor ik van de bank drijf. De muziek zal me een rotzorg zijnquote:
En de mannen in rokjes?quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kijk Highlander alleen maar voor het geile Schotse accent waardoor ik van de bank drijf. De muziek zal me een rotzorg zijn
Die zijn ook niet bepaald vervelend maar dat accentquote:
Ik zal mijn Schots accent eens oefenenquote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kijk Highlander alleen maar voor het geile Schotse accent waardoor ik van de bank drijf. De muziek zal me een rotzorg zijn
quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal mijn Schots accent eens oefenen.
Wel een accent, spijtig genoeg niet schotsquote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die zijn ook niet bepaald vervelend maar dat accent
In het algemeen. Ik houd van dat soort droge zooiquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tampert of Jiskefet in het algemeen?
helaas..quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Thrust het volgende:
Wel een accent, spijtig genoeg niet schots
Na deze teleurstelling gaat ik ook maar naar bedquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
helaas..![]()
Ik duik mijn bed in, dromen over schotse mannen in korte rokjes![]()
Tofquote:
DOE HET NIET ER IS NOG ZOVEEL OM VOOR TE LEVEN!1!!!quote:
Waarom stuur je dan geen klachtenbrief?quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Tien euro kost het. Zo veel internet ik nooit per maand, ook niet nu het gratis was. Dus het is gewoon weggegooid geld. En ik vind het klote dat ik verbaal niet sterk genoeg ben om gewoon dat geld terug te eisen en stennis te schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |