http://images.google.nl/images?oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&q=Miranda+Kerr&um=1&ie=UTF-8&ei=IWUmS-usE4yX4gb52bTuCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CB8QsAQwAAquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Arme CL: 'Orlando Bloom vraagt vriendin ten huwelijk'
Ik vind die Miranda echt helemaal niksquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Arme CL: 'Orlando Bloom vraagt vriendin ten huwelijk'
Ze ziet er wel héél schattig uit vind ik. Maar niet de meest sensuele vrouw die je kan hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind die Miranda echt helemaal niks
Ik kan er echt niets van maken.quote:Op maandag 14 december 2009 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze ziet er wel héél schattig uit vind ik. Maar niet de meest sensuele vrouw die je kan hebben.
Beetje een babyface. Wat ergens wel weer passend is natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er echt niets van maken.
Niet dat ze lelijk is, maar het doet me gewoon niets.
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beetje een babyface. Wat ergens wel weer passend is natuurlijk.
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.quote:
Orlando zelf heeft ook nogal een jongensachtig uiterlijk natuurlijk. Wat uiterlijk betreft passen ze imo perfect bij elkaarquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand die voor de gek gehouden wordt door dat snorretje. Het is gewoon de Matthew Broderick van zijn generatie. En dan kan je nog beter met Kerr trouwen dan met old horseface.
quote:Op maandag 14 december 2009 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&q=Miranda+Kerr&um=1&ie=UTF-8&ei=IWUmS-usE4yX4gb52bTuCQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CB8QsAQwAA
Leuke meid om te zien maar dat hij daarvoor CL laat schieten, wát een lutser!
CL weet precies hoe ik haar noemquote:
Dat heb ik dus ook wel idd, niet het type waar je meteen de kleren bij van het lijf wil scheuren.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er echt niets van maken.
Niet dat ze lelijk is, maar het doet me gewoon niets.
[ afbeelding ]
Geef eens een voorbeeld van iemand bij wie je dat wel zou willen doen?quote:Op maandag 14 december 2009 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel idd, niet het type waar je meteen de kleren bij van het lijf wil scheuren.
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)quote:Op maandag 14 december 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iemand bij wie je dat wel zou willen doen?
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)
quote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.
Niks mis met jouw karakters.quote:
LOLquote:
We hadden het over vrouwen waarbij je meteen de kleren aan stukken wilt scheuren. Gaat puur over fysieke aantrekkingskracht dusquote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar houden vrouwen van; mannen die gaan voor het karakter.
true truequote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We hadden het over vrouwen waarbij je meteen de kleren aan stukken wilt scheuren. Gaat puur over fysieke aantrekkingskracht dus
Verder hebben we het over waar ík van houd, niet waar vrouwen van houden![]()
Omdat T geen TT wilde over sliertjes en bonkjesquote:
Oquote:Op maandag 14 december 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat T geen TT wilde over sliertjes en bonkjes
Duidelijk verhaal toch?quote:
Spijt dat je ernaar hebt gevraagd?quote:
Nee hoor, nectarientje gaf precies genoeg informatie.quote:Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijt dat je ernaar hebt gevraagd?
Je kreeg er geen beelden bij?quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, nectarientje gaf precies genoeg informatie.
Nee en je hoeft je post ook niet te ondersteunen met plaatjesquote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kreeg er geen beelden bij?
O.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Nee en je hoeft je post ook niet te ondersteunen met plaatjes.
En er was zulk mooi beeldmateriaal verzameld.quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En er was zulk mooi beeldmateriaal verzameld.
Annie en ik zijn redelijk aan elkaar gewaagd als het gaat om de plaatjesarchieven.quote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?
Ik geloof je, je hoeft het dus niet te bewijzen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Annie en ik zijn redelijk aan elkaar gewaagd als het gaat om de plaatjesarchieven.
Ik wel?quote:Op maandag 14 december 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt al lang bewezen dat je dit beheerst.quote:
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.quote:Op maandag 14 december 2009 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, je hebt al lang bewezen dat je dit beheerst.
Nee hoor, op een gegeven moment heb je je top bereikt en dan moet je niet nog gekkere dingen gaan uithalen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.
Ik kan een actuele foto maken en plaatsen. Als Plato dat ziet zitten uiteraard.quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beheersen is één, overtreffen van eerder geplaatste ranzigheid is nog een uitdaging.
Ik zie het niet zittenquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan een actuele foto maken en plaatsen. Als Plato dat ziet zitten uiteraard.
Het kan altijd ranziger!quote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
Nee hoor, op een gegeven moment heb je je top bereikt en dan moet je niet nog gekkere dingen gaan uithalen.
Ik hoop dat het niet daadwerkelijk zijn zelfgemaakte kiekjes warenquote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft Annie je toegang gegeven tot zijn beruchte plaatjesarchief?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, op een gegeven moment heb je je top bereikt en dan moet je niet nog gekkere dingen gaan uithalen.
Ik klik nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
www.uncoverreality.com
Walhalla voor Annie, waarschijnlijk
AirwiN krijgt snel gelijk:quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet daadwerkelijk zijn zelfgemaakte kiekjes waren
Ik neem geen enkel risicoquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is de homepage, valt nog weinig te zien.
Briljante link. Bedankt CLquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
www.uncoverreality.com
Walhalla voor Annie, waarschijnlijk
Dat blijkt.quote:
Wil je m'n inloggegevensquote:Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Briljante link. Bedankt CL. Meer materiaal om dit topic op de kast te krijgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |