Nee, een hele algemene voor de drie bekendste mannenluchtjes van Boss.quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Is dat die reclame met Josh Hartnett?
Dat is wel heel extreemquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Fok! doet wel vreemd hier, zag heel veel CL in beeld.
Normaal geen ramp maar een pagina vol
Even flink spuiten met insectenspray in en rond de privezones en niks aan het handjequote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, kan toch zo bedenken hoe je geen schaamluis kan krijgen.
Ik ken die reclame nietquote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Is fok ineens traag of doe ik iets raars?
En weet iemand welk muziekje achter de reclame van Boss zit? Ik weet zeker dat ik het ergens in mijn collectie heb, maar ik kan er gewoon niet opkomen en dat frustreert!
Genoeg slaap te-kort, geen zorgen dat zal niet gebeurenquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel heel extreemJe zou er bijna nachtmerries van krijgen.
Klinkt pijnlijkquote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Even flink spuiten met insectenspray in en rond de privezones en niks aan het handje
Doe es een Joetjoep linkje.quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef nectarientje het volgende:
Nee, een hele algemene voor de drie bekendste mannenluchtjes van Boss.
Eerst wat sterke drank nemen, dan laten ze al wat los en voel jij minder van de pijn. En dan pas spuitenquote:
quote:
Ik ken de reclame niet... staat hij niet op youtube?quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, een hele algemene voor de drie bekendste mannenluchtjes van Boss.
Clubbed to death - Rob Douganquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Clubbed to death - Rob Dougan
zaligquote:
Volgens wikipedia welquote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zaligAlleen moet ik nu toegeven dat ik m toch niet heb.. Komtie uit de Matrix?
Deja vu dan hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |