Dan was het vers.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het beddengoed is niet hard ofzo
Zo durf ik het bed niet meer inquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man alleen he. Moet ik nog meer zeggen?
Dan leeft het nog!quote:
Ik begin nu ineens jeuk te krijgen als ik aan de eerste nacht in jouw bed terugdenkquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man alleen he. Moet ik nog meer zeggen?
Qwakjes!quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Als jullie kwakjes van Q gaan bespreken dan ga ik echt weg hier.
SOA's kunnen niet worden doorgegeven door het beddengoed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin nu ineens jeuk te krijgen als ik aan de eerste nacht in jouw bed terugdenk
Nergens voor nodig. Ik verschoonde het bed altijd als ik vrouwenbezoek verwachte.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik begin nu ineens jeuk te krijgen als ik aan de eerste nacht in jouw bed terugdenk
Ja, dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Als jullie kwakjes van Q gaan bespreken dan ga ik echt weg hier.
Is schaamluis een SOA? Dat gedijt prima in beddengoed.quote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
SOA's kunnen niet worden doorgegeven door het beddengoed.
'verwachtte'...quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik verschoonde het bed altijd als ik vrouwenbezoek verwachte.
De t bleef plakken hangen.quote:
Ervaring daarmee?quote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is schaamluis een SOA? Dat gedijt prima in beddengoed.
What's newquote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Thrust het volgende:
Je bent ook niet een klein beetje vreemd
Zie het ook niet als een slecht iets, bevestig het alleen maarquote:
het staat geschreven en gedrukt, je moet krabben waar het juktquote:
Ach, kan toch zo bedenken hoe je geen schaamluis kan krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is schaamluis een SOA? Dat gedijt prima in beddengoed.
Geschorenquote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, kan toch zo bedenken hoe je geen schaamluis kan krijgen.
Is dat die reclame met Josh Hartnett?quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Is fok ineens traag of doe ik iets raars?
En weet iemand welk muziekje achter de reclame van Boss zit? Ik weet zeker dat ik het ergens in mijn collectie heb, maar ik kan er gewoon niet opkomen en dat frustreert!
Het ligt aan Danny Fok!quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
En weet iemand welk muziekje achter de reclame van Boss zit? Ik weet zeker dat ik het ergens in mijn collectie heb, maar ik kan er gewoon niet opkomen en dat frustreert!
Fok! doet wel vreemd hier, zag heel veel CL in beeld.quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef nectarientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |