Was dat je bedoeling?quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Goed, Annie zien we voorlopig niet meer terug
quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe alles om je een avondje te vermaken
Ik ga hier nog maanden lol van hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe alles om je een avondje te vermaken
Eén tip: sla de dierenfoto's overquote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga hier nog maanden lol van hebben.
Plato denkt meteen dat jij voor mijn neus staat in een korset, hoge hakken en jarretels.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is niet het soort vertier waar jij naar op zoek bent, geloof me
Dat neem ik direct aanquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is niet het soort vertier waar jij naar op zoek bent, geloof me
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Plato denkt meteen dat jij voor mijn neus staat in een korset, hoge hakken en jarretels.
Dit gaat toch best ver, onderschat het nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.
Dat komt vanavond nog.quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht niks, maar ze had het inderdaad over 'alles'.
Example?quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste vrouwen met een fikse voorgevel, een stel brede heupen en een stevige kont (stévig hè, geen vette uitgezakte blubberreet)
*schopt*quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en apparaten die niet doen wat ze moeten doen zijn stom
Nah ja, gelukkig heeft de eerste helft wel gewerkt en nu heb ik gewoon 2 keer de eerste helft vastgelegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |