Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Metalfrost het volgende:
Nu flink aan de zuip gaan en expres te laat komen.
En dan kom je te laat, dikke kegel, zegt die kerel ja we wilden je promoveren omdat je het de laatste tijd zo goed hebt gedaanquote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat dusIt doesn't matter anymore anyway
quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
En dan kom je te laat, dikke kegel, zegt die kerel ja we wilden je promoveren omdat je het de laatste tijd zo goed hebt gedaan
Ja, lijkt me een goed plan he, ook zo lekker integer enzoquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Ted038 het volgende:
ziek melden, iets van overspannenheid of zo
Momenteel is het wel vrij lastig hoor. Zeker omdat TS geen WW krijgt, maar enkel bijstand.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach, heb ik ook een maand geleden mee gemaakt. Heb ondertussen al weer wat anders (wel in hetzelfde bedrijf). Het is het eind van de wereld niet. Je vind heus wel weer wat anders.
Waar maak jij op uit dat TS alleen bijstand zou krijgen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Momenteel is het wel vrij lastig hoor. Zeker omdat TS geen WW krijgt, maar enkel bijstand.
Laat maar, ik zie het fout.quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar maak jij op uit dat TS alleen bijstand zou krijgen?
Ik krijg gewoon WW hoorquote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Momenteel is het wel vrij lastig hoor. Zeker omdat TS geen WW krijgt, maar enkel bijstand.
Het is gewoon geheel afhankelijk van de TS zijn situatie, of ie aan de wekeneis en de andere criteria voldoet.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Fastmatti het volgende:
Je wordt niet ontslagen, maar je contract wordt niet verlengd.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
In die sector is nog wel werk te vinden. Lastig, maar nog wel te doen.
Ja, maar niet omdat je gestolen, gevochten of een wanprestatie geleverd hebt he.quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef GSP het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zie het toch als ontslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |