Allemaal de beste wensen

BE en Stinkie, nog van harte gefeliciteerd met Sasha!
Maarten zegt nu toch wel echt: papa, mama, opa, oma en die (maar alleen nog wanneer hij het wil, niet echt gericht vind ik het). En lopen, af en toe staat hij met losse handen (met een speeltje in zijn handen) tegen tafel aan.
Maarten heeft een paar dagen gelogeerd bij mijn schoonouders, omdat W. en ik moesten werken. Gistermiddag na het eten snel naar hun toegegaan en nog even met Maarten kunnen knuffelen en hem samen naar bed gebracht (hij zal echt niet heel vaak logeren, vond het zó stil zonder hem). Hij werd al voor twaalven wakker, hem later weer naar bed gebracht, maar toen ik even na twaalven (hij lag wel gewoon lekker stil te liggen) ging kijken, lag hij met grote ogen te luisteren en we hebben toen samen naar lichtjes gekeken. Om 1 uur is hij naar bed gegaan en rond kwart voor 9 was hij weer wakker. Alleen vandaag niet zoveel geslapen, want we zijn even op familiebezoek geweest. Hij heeft totaal denk ik 1 1/2 geslapen, dus vanavond lekker op tijd te bed en hopelijk slaapt hij morgen ook nog wat uit. Maar het is zo fijn zeg om hem weer thuis te hebben