Uit die lijst: Filet Américain dag van aankoop niet bewaren!quote:Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
leverkaas![]()
http://eten-en-drinken.in(...)lang-welke-plek.html
onderaan de site staat hoeveel dagen
Als je wist wat voor een rotzooi erinzit niet nee..quote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Uit die lijst: Filet Américain dag van aankoop niet bewaren!
Is dit niet een beetje overdreven?
weet ik niet, ik eet het nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Uit die lijst: Filet Américain dag van aankoop niet bewaren!
Is dit niet een beetje overdreven?
Er zit toch een verschilletje in, omdat er in leverkaas lever zit en dit minder lang houdbaar is dan boterhamworst.quote:Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef Cahir het volgende:
Leverkaas was enkel een voorbeeldBoterhamworst voldoet ook.
Zit inderdaad rotzooi in, maar dat heeft weinig te maken met de houdbaarheid. Het blijft uiteindelijk gewoon rauw gehakt, en daar zijn producenten vrij panisch over als je het langer geopend wil bewaren.quote:Op zondag 13 december 2009 18:55 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Als je wist wat voor een rotzooi erinzit niet nee..
quote:Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Cahir het volgende:
beweert mijn ma
Niet dus..quote:Op zondag 13 december 2009 19:36 schreef RobinOok het volgende:
De houdbaarheidsdatum geldt ook als het niet meer vacuum verpakt is.
staat er niet meestal gewoon iets op in de trant van na opening 3 dagen houdbaar oidquote:Op zondag 13 december 2009 19:36 schreef RobinOok het volgende:
Zeker van zoiets als leverkaas! Dat is geopend echt wel langer dan 3 dagen houdbaar.
Toch niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:36 schreef RobinOok het volgende:
Zeker van zoiets als leverkaas! Dat is geopend echt wel langer dan 3 dagen houdbaar.
Bronquote:Voorverpakte vleeswaren moeten u in de koelkast bewaren en zijn houdbaar tot de uiterste houdbaarheidsdatum zoals deze staat aangegeven op de verpakking. Als de verpakking eenmaal open is de vleeswaren net zolang houdbaar als niet voorverpakte vleeswaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |