quote:Op zondag 13 december 2009 15:33 schreef zovty het volgende:
Jeetje, iemand bekommert zich meer om je vrienden dan jijzelf.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:32 schreef J.Stalin het volgende:
Alleen 1 van mijn vrienden was nogal moe zat
Omdat het chill is.quote:Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom zou je willen eten bij de FEBO![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ga gewoon bij een kebabzaak eten. Bij de FEBO zit sperma in het frituurvet.quote:Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Veel plezier met fok! op zaterdagavondquote:Op zondag 13 december 2009 15:42 schreef Sigmund666 het volgende:
FEBO
De 3 sterren Michelin keuken voor paupers, dikke mensen en uitgaansvolk.
Want jij eet nooit patatquote:Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar dan nog: de FEBO
Dan kun je beter lepels vloeibare kanker eten.
Ik eet friet. Maar goed, naast het woord is het hezelfde product. En nee, die maak ik of zelf of ze komen uit de diepvries van Appie H.quote:
sowieso snap ik de algehele snackbar/fastfoodrestaurant aanbidding niet. Ik moet er niets van weten, en kook dan liever zelf. Maar om nou na elke maaltijd dehand aan mezelf te slaan en er een topic over openen waar er geruzied wordt of het nou patat of friet is, lijkt me volstrekt nutteloos.quote:Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die jongetje \o/quote:Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Jonge, die jonge had misschien wel een dikke hartstilstand of hij was net bezig te stikken in een godverdommense berenklauw
Kan die man dan ruiken dat die jonge moe is dan ? En als dat was gebeurd dan had iedereen zekers geroepen: "Die godverdommense kloothommel kauwde daar rustig zijn bamihap naar binnen terwijl die jongetje doodging"
Dit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:11 schreef probeer het volgende:
goed.. om het voor iedereen duidelijk te maken..
de Febo is een gewone vadsige friettent, net als elke andere, maar!....
de KIP is OVERHEERLIJK
quote:Op zondag 13 december 2009 16:11 schreef probeer het volgende:
goed.. om het voor iedereen duidelijk te maken..
de Febo is een gewone vadsige friettent, net als elke andere, maar!....
de KIP is OVER FRITUURHEERLIJK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |