SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door AdvancedPower op 13-12-2009 13:56:24 ]
.. want dat is tenminste normaal.quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef noregret het volgende:
Op die leeftijd moet je toch gvd normaal doen. Mijn ma was al getrouwd op die leeftijd...
doe is een leuk fotootje van jezelf?quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef noregret het volgende:
.. die zich nog steeds gedragen alsof ze 16 zijn. met weggeschoren haar 'punk' kleding, overdreven aandachtstrekkerij en gaan janken bij het bestuur van je werk als je ze aanspreekt op hun irritante gedrag. Als je dan toch alternatief denkt te zijn, knal jezelf lekker voor je kop zoals Kurt en anderen op die leeftijd en val me niet lastig! Aaaah. Op die leeftijd moet je toch gvd normaal doen. Mijn ma was al getrouwd op die leeftijd...
quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef noregret het volgende:
knal jezelf lekker voor je kop zoals Kurt en anderen op die leeftijd en val me niet lastig!
Ja. Ze was 24 en kreeg mij op haar 26e. Na haar studie dus. Zouden meer mensen moeten doen ipv zichzelf achterlijk gedragen tot hun 30e en dan miepen dat het niet lukt om kindjes te maken.quote:
Jij leest Joyce.quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Je eigen burgerlijkheid proberen op te dringen bij anderen.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
doe is een leuk fotootje van jezelf?
En je punt is?quote:
Dat je waarschijnlijk Ulysses gelezen zegt te hebben om interessant over te komen. Zo ook je ondertitel. Lekker tegen alles aanschoppen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |