Alleen mèt gitaar.quote:Op zondag 13 december 2009 04:28 schreef Choad het volgende:
Koop een mondharmonica. Die zijn tantoe eindbaas mattie![]()
ik krijg spontaan weer zin in het jazz festival.quote:Op zondag 13 december 2009 04:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alleen mèt gitaar.
Ondersteunend materiaal:
quote:Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik dacht dat gitaren alleen gekleurde knopjes hadden?
Ja, maarja het was maar kort optreden maarja wel stom, zijn altijd 2 backup plannen die nu allebei wegvielen dus.quote:Op zondag 13 december 2009 09:41 schreef Telecaster het volgende:
Daarom: bij een optreden altijd een reservegitaar klaar hebben staan op 't podium.
(Ome Telecaster slaat ook vrij hard en breekt dus ook altijd nogal veel snaren...)
Wijze woorden. Altijd een backup mee!quote:Op zondag 13 december 2009 09:41 schreef Telecaster het volgende:
Daarom: bij een optreden altijd een reservegitaar klaar hebben staan op 't podium.
(Ome Telecaster slaat ook vrij hard en breekt dus ook altijd nogal veel snaren...)
Reserve gitaarquote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef Rechterbal het volgende:
Gast, je bent een fucking gitarist.
Een pakje redelijke snaren kost 3 euro max.
Als je bassist was met 40 euro voor een pakje snaren dan kan ik begrijpen dat je geen reserve hebt
Als het tijdens het spelen gebeurde, owned
Ja het viel uiteindelijk opzich wel mee het kon qua spel nog veel ergerquote:
Ondersteunend materiaal:quote:Op zondag 13 december 2009 04:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
Alleen mèt gitaar.
Ondersteunend materiaal:
Waarom post je je eigen bagger.quote:
De persoon die ik citeerde had het over mondharmonica én gitaar en gaf daarbij een goed voorbeeld. Daarom liet ik zien hoe het ook kon door een kankerfilmpje te plaatsen. Dat het filmpje van mij is, boeit geen kut.quote:Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Waarom post je je eigen bagger.
Als kanker muziek zou maken zou het zo klinken, god damn.
Telecasterspelers weten waarom. ;-)quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wijze woorden. Altijd een backup mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |