abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75569706
Michielos is een held!
pi_75569708
Michielos is in het dagelijkse leven een rustige jongen, geen held.
pi_75569709
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75569725
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:43 schreef Elmostyle het volgende:
Wat hij zegt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_75569739
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:43 schreef Elmostyle het volgende:
Rustige jongens kunnen ook helden zijn
  zondag 13 december 2009 @ 03:50:37 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_75569747
vrachtwagenchauffeurs
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75569770
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:50 schreef remlof het volgende:
Wie?
Michielos.

EN NOU NIET MIJN KWALITEITSTOPIC OP SLOT GOOIEN
pi_75569785
Michielos

Wel kwaliteitstopic verder
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zondag 13 december 2009 @ 04:13:05 #11
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75569816
Michielos is in het dagelijkse leven een rustige jongen maar hij is anders dan de meeste andere jongens. Wij zullen u vanavond het hele verhaal achter Michielos vertellen.

We beginnen op een koude winterdag, lang, lang geleden. Het is 22 december 1991, de ouders van Michielos, Kaatje en haar negroïde vriend Joachim zitten samen voor de buis naar een speciale kerstuitzending van Te land, ter zee en in de lucht. Terwijl een vriendelijke kerel met zijn mooie blonde vriendin in een gammele, houten, arrenslee van de helling afglijden, zitten Kaatje en Joachim gespannen naar de TV te kijken, Joachim naar het blondje, Kaatje naar de mooie versierde arrenslee die er uit zag alsof hij gemaakt was van oude pallets, als plots de stroom uitvalt. Opeens is het pikdonker in Huize Nooit Gedacht, alleen een beetje maneschijn straalt nog naar binnen.

Wat zouden ze nu eens gaan doen. Kaatje en Joachim kijken elkaar diep aan en denken allebei hetzelfde... Neuken! Na een innige vrijpartij komt Joachim er ineens achter dat het condoom is gescheurd, o shit, wat nu. Kaatje komt met het idee om de volgende dag een morning after pill te halen, Joachim echter, wil niet wachten en denkt het zaad te kunnen doden met een flinke dosis Alcohol. Gauw rent hij naar de drankkast en pakt er twee flessen sterk uit.

De volgende ochtend worden Kaatje en Joachim wakker in hun bed dat inmiddels meer op een slagveld leek en ook rook, alhoewel de geuren van rottende, ontbindende, lijken, ditmaal werden veroorzaakt door een paar grote plassen kots. Kaatje kijkt om zich heen en vraagt zich af wat er zich de dag daarvoor allemaal heeft afgespeeld, het enige wat zij nog wat is dat ze flink wat hebben gedronken, te zien aan de 2 lege flessen vodka en te voelen aan de kloppende kater. Noch Kaatje, Noch Joachim kan zich iets onthouden van de gescheurde condoom.

Een paar weken later begint Kaatje een beetje aan te komen en is ze vaak misselijk, zo voorzichtig als ze is, besluit ze een zwangerschapstest te doen en warempel, de uitslag is positief, Kaatje is zwanger. Meteen pakt zij haar telefoon en belt Joachim op om het nieuws te vertellen. Beiden zijn dolblij, zeker sinds Joachim een paar jaar terug teelbalkanker heeft gehad en volgens de doktoren geen kinderen meer zou kunnen verwekken.

8 maanden later is het zover, Kaatje wordt wakker in een plas vocht en beseft zich dat haar vliezen zijn gebroken. Joachim kleedt zich zo snel mogelijk aan en brengt Kaatje naar het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis waar de lange, uitputtende, bevalling begint. Terwijl Kaatje loopt te gillen van de pijn, houdt Joachim haar hand vast en denkt vreugdevol aan het kind dat zometeen geboren zal worden. Zijn allereerste en waarschijnlijke enige kind!

Als na 18 uur eindelijk het kind uit de tunnel of love komt gekropen, schrikt Joachim zich dood. Het kind is helemaal geen zwart-witje, geen halfbloedje, geen appelmoes mengelmoes. Nee, het kind is hartstikke licht getint, draagt een schoudertasje en heeft een petje op zijn kop Zijn zoon is een Marokkaan!! Zijn zoon!

Kaatje, die haar tranen niet kan bedwingen, besluit om Joachim de waarheid te vertellen. "Het was niet de bedoeling Joachim, maar toen ik Kamal tegen kwam wist ik gewoon dat ik een kind van hem wilde en hij wilde natuurlijk een blanke vrouw bespringen. Ik ben meteen met hem mee naar huis gegaan om het te doen. 1+1=2; of in dit geval zelfs drie."

En nu heb ik geen zin meer om dit nutteloze, lange, tijdverdrijvende, kutverhaal verder te typen
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_75569824
Heb je dat serieus helemaal getypt?
pi_75569832
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:13 schreef Japsnars het volgende:
Michielos is in het dagelijkse leven een rustige jongen maar hij is anders dan de meeste andere jongens. Wij zullen u vanavond het hele verhaal achter Michielos vertellen.

We beginnen op een koude winterdag, lang, lang geleden. Het is 22 december 1991, de ouders van Michielos, Kaatje en haar negroïde vriend Joachim zitten samen voor de buis naar een speciale kerstuitzending van Te land, ter zee en in de lucht. Terwijl een vriendelijke kerel met zijn mooie blonde vriendin in een gammele, houten, arrenslee van de helling afglijden, zitten Kaatje en Joachim gespannen naar de TV te kijken, Joachim naar het blondje, Kaatje naar de mooie versierde arrenslee die er uit zag alsof hij gemaakt was van oude pallets, als plots de stroom uitvalt. Opeens is het pikdonker in Huize Nooit Gedacht, alleen een beetje maneschijn straalt nog naar binnen.

Wat zouden ze nu eens gaan doen. Kaatje en Joachim kijken elkaar diep aan en denken allebei hetzelfde... Neuken! Na een innige vrijpartij komt Joachim er ineens achter dat het condoom is gescheurd, o shit, wat nu. Kaatje komt met het idee om de volgende dag een morning after pill te halen, Joachim echter, wil niet wachten en denkt het zaad te kunnen doden met een flinke dosis Alcohol. Gauw rent hij naar de drankkast en pakt er twee flessen sterk uit.

De volgende ochtend worden Kaatje en Joachim wakker in hun bed dat inmiddels meer op een slagveld leek en ook rook, alhoewel de geuren van rottende, ontbindende, lijken, ditmaal werden veroorzaakt door een paar grote plassen kots. Kaatje kijkt om zich heen en vraagt zich af wat er zich de dag daarvoor allemaal heeft afgespeeld, het enige wat zij nog wat is dat ze flink wat hebben gedronken, te zien aan de 2 lege flessen vodka en te voelen aan de kloppende kater. Noch Kaatje, Noch Joachim kan zich iets onthouden van de gescheurde condoom.

Een paar weken later begint Kaatje een beetje aan te komen en is ze vaak misselijk, zo voorzichtig als ze is, besluit ze een zwangerschapstest te doen en warempel, de uitslag is positief, Kaatje is zwanger. Meteen pakt zij haar telefoon en belt Joachim op om het nieuws te vertellen. Beiden zijn dolblij, zeker sinds Joachim een paar jaar terug teelbalkanker heeft gehad en volgens de doktoren geen kinderen meer zou kunnen verwekken.

8 maanden later is het zover, Kaatje wordt wakker in een plas vocht en beseft zich dat haar vliezen zijn gebroken. Joachim kleedt zich zo snel mogelijk aan en brengt Kaatje naar het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis waar de lange, uitputtende, bevalling begint. Terwijl Kaatje loopt te gillen van de pijn, houdt Joachim haar hand vast en denkt vreugdevol aan het kind dat zometeen geboren zal worden. Zijn allereerste en waarschijnlijke enige kind!

Als na 18 uur eindelijk het kind uit de tunnel of love komt gekropen, schrikt Joachim zich dood. Het kind is helemaal geen zwart-witje, geen halfbloedje, geen appelmoes mengelmoes. Nee, het kind is hartstikke licht getint, draagt een schoudertasje en heeft een petje op zijn kop Zijn zoon is een Marokkaan!! Zijn zoon!

Kaatje, die haar tranen niet kan bedwingen, besluit om Joachim de waarheid te vertellen. "Het was niet de bedoeling Joachim, maar toen ik Kamal tegen kwam wist ik gewoon dat ik een kind van hem wilde en hij wilde natuurlijk een blanke vrouw bespringen. Ik ben meteen met hem mee naar huis gegaan om het te doen. 1+1=2; of in dit geval zelfs drie."

En nu heb ik geen zin meer om dit nutteloze, lange, tijdverdrijvende, kutverhaal verder te typen
Dit quote ik puur om het het typen toch nog een beetje waard te maken.
Ik ben te moe om het te lezen overigens.
pi_75569840
Leuk verhaaltje Japsnars Helemaal zelf verzonnen & getypt ?
  zondag 13 december 2009 @ 04:20:42 #15
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75569852
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:14 schreef Siniti het volgende:
Heb je dat serieus helemaal getypt?
Ja
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:17 schreef Elmostyle het volgende:
Leuk verhaaltje Japsnars Helemaal zelf verzonnen & getypt ?
Ja, je moet toch iets doen om 3 uur 's nachts?
Haha Jap jonge trollgod
pi_75569854
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:20 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ja
[..]

Ja, je moet toch iets doen om 3 uur 's nachts?
Feit Maar nogmaals, leuk verzonnen Ik zou 't niet kunnen
pi_75569859
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:13 schreef Japsnars het volgende:

We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zondag 13 december 2009 @ 04:23:22 #18
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75569860
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:21 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Feit Maar nogmaals, leuk verzonnen Ik zou 't niet kunnen
Ik heb zo nu en dan ineens een creatieve uitspatting en dan krijg ik zin om te schrijven om vervolgens op zo'n lang onzin verhaal uit te komen

Zo heb ik ooit ook zoiets aan Lamon getypt:
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
Lamon, eerst had ik echt totaal geen problemen met je.

Maar toen je op alles en iedereen ging zeiken en zeuren dat het je toch allemaal niks uitmaakde terwijl je tegelijkertijd gewoon door bleef kankeren, begon je voor mij aan te voelen als het vervelende gevoel dat ik heb als ik ziek ben en met ernstige spoed naar het toilet moet.

Ik krijg dan last van spetterpoep, een redelijke dunne vochtige bruine substantie. Je zal het ongetwijfeld wel kennen, al dan niet eens geproefd hebben dat zal mij eigenlijk niks verbazen. Een lekker brown splatters on the beach cocktail.

Vervolgens ging je helemaal door het lint waarna je uiteindelijk opgerot was. Ik voelde mij eindelijk weer zoals die man in die reclame van 'O nee, diarree'. Natuurlijk wel nadat hij het lekkere snoepje had ingeslikt.

Maar al gauw keerde je weer terug met een nieuw account, ook wel kloon genaamd. Je deed je eerst voor als een meisje uit 1992 en iedereen met een beetje kennis van psychologie weet al waar dit in eerste instantie op neerkomt: neigingen tot pedofilie en het gevoel van in het verkeerde lichaam zitten. Transseksualiteit dus.

Een echte transseksueel weet echter bij zijn geboorte al dat hij in het verkeerde lichaam zit, zelfs voordat hij het verschil tussen plassertjes en spleetjes weet. Het feit dat jij er pas op zo'n late leeftijd mee aan komt zetten doet mij ertoe aanzetten om verder te gaan denken en onderzoeken. Een nieuwe diagnose kan natuurlijk niet uitblijven is al gauw gevonden.

Het blijkt dat jij lijdt aan morbus dissidentiae phreneticae in de volksmond beter bekend als schizofrenie. Een ernstige aandoening die voor zowel patient als omstanders zeer vervelend kan zijn. Het meest bekende symptoom is een gespleten persoonlijkheid, bij jou kennen we er nu minstens 3:
Een volwassen man die een goede opleiding heeft gevolgd en zich verder redelijk normaal gedraagt en weinig van anderen aantrekt.
Een zeer panische man die zich van alles aantrekt van omstanders maar dit voor hun probeert te verdoezelen met gelogen berichten en video's.
Een onschuldig klein meisje dat zeer zorgzaam is voor haar omgeving.

Indien een persoon met schizofrenie de juiste medicatie inneemt, zal de ziekte redelijk onderdrukt worden en kan de patient een toch nog redelijk normaal leven lijden. Een groot nadeel van schizofrenen is helaas dat zij er alles aan doen om geen medicatie te slikken omdat zij - 1 van de gespleten persoonlijkheden - er bang voor is dat hij zal sterven.

Klaarblijkelijk is het tijdens jouw jeugd wel goed gegaan met de pilletjes, getuige de opleiding. Helaas ben je daarna alleen in een huis terechtgekomen en volkomen losgeslagen.

Daarom, Lamon, zou ik jou willen vragen om alsjeblieft je vitamintjes te gaan slikken zodat jij verlichting zal vinden in jouw problemen. Tevens adviseer ik je om professionele hulp te zoeken en daarnaast te verhuizen naar een instelling waar men zal waken over jouw medicijngebruik.

Bij voorbaat dank,
Doctorus J. van Zwabbelstein
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 13 december 2009 @ 04:24:16 #19
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75569861
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:23 schreef Choad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, ik heb een draadloze muis, heb geen mes op mijn bureau, heb mij wel geschoren en zit nu op mijn bed en dus niet op een stoel
Haha Jap jonge trollgod
pi_75569867
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:24 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Nee, ik heb een draadloze muis, heb geen mes op mijn bureau, heb mij wel geschoren en zit nu op mijn bed en dus niet op een stoel
Maar je bent wel dik, kalend en hebt een bril?
pi_75569872
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:23 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ik heb zo nu en dan ineens een creatieve uitspatting en dan krijg ik zin om te schrijven om vervolgens op zo'n lang onzin verhaal uit te komen

Zo heb ik ooit ook zoiets aan Lamon getypt:
[..]

Whaha jeeeusus jij bent goed Ik heb 't Lamon verhaal ook helemaal gelezen, geniaal
  zondag 13 december 2009 @ 04:29:00 #22
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75569882
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:26 schreef Choad het volgende:

[..]

Maar je bent wel dik, kalend en hebt een bril?
Ooh shit, die vergat ik even.

Nee, ik heb nog genoeg haar op mijn hoofd, moet zelfs binnenkort weer eens naar de kapper om het uit te laten dunnen. Draag geen bril alhoewel ik vorig jaar wel -0.5 had en momenteel waarschijnlijk zelfs -1/-2 maar aangezien ik geen lenzen kan krijgen en geen bril wil dragen, wacht ik er nog maar even mee.
Tevens ben ik naar mijn inziens te mager en ik zou dan ook best wat vet van de meneer op de pica willen overkopen.
Haha Jap jonge trollgod
pi_75569885
Michielos is een stuk placenta anders niets
pi_75569890
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:29 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ooh shit, die vergat ik even.

Nee, ik heb nog genoeg haar op mijn hoofd, moet zelfs binnenkort weer eens naar de kapper om het uit te laten dunnen. Draag geen bril alhoewel ik vorig jaar wel -0.5 had en momenteel waarschijnlijk zelfs -1/-2 maar aangezien ik geen lenzen kan krijgen en geen bril wil dragen, wacht ik er nog maar even mee.
Tevens ben ik naar mijn inziens te mager en ik zou dan ook best wat vet van de meneer op de pica willen overkopen.
Ga gewoon lekker veel lekker eten, dat zal je goed doen. Oogafwijkingen zijn wel klote ja, ik zou er toch maar eens wat aan doen daar het alleen maar erger wordt naarmate je langer wacht. Je kunt ook een tondeuse kopen zodat je nooit meer naar de kapper moet, dat is wel baas
  zondag 13 december 2009 @ 04:37:45 #25
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75569912
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:31 schreef Choad het volgende:

[..]

Ga gewoon lekker veel lekker eten, dat zal je goed doen. Oogafwijkingen zijn wel klote ja, ik zou er toch maar eens wat aan doen daar het alleen maar erger wordt naarmate je langer wacht. Je kunt ook een tondeuse kopen zodat je nooit meer naar de kapper moet, dat is wel baas
Dat doe ik ook maar dat schiet nog niet bepaald veel op. Misschien de komende maanden maar eens alleen maar gezonde shit eten en totaal geen snoep of iets dergelijks meer, alhoewel dat wel heel erg veel discipline zal vergen
En tsja, ik ga inderdaad wel over een tijdje langs de huisarts om een bril voor thuis op te halen, dikwijls heeft het dragen van een bril ook wel een beetje een helende werking.

Een tondeuse is inderdaad wel chill, ik gebruik er een om een mocro-matje te bestrijden maar ik kan er verder mijn haar niet mee uitdunnen.
quote:
Op zondag 13 december 2009 04:27 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Whaha jeeeusus jij bent goed Ik heb 't Lamon verhaal ook helemaal gelezen, geniaal
Dank daarvoor.

Nu ga ik slapen opdat mijn hersencellen zich kunnen gaan voortplanten in de hoop dat ik morgen weer een paar hersencellen en een IQ puntje rijker ben.

Vandaag zijn er namelijk meerdere hersencellen gesneuveld toen zij, terwijl zij onderweg waren op de zenuw A29 met een bevel voor mijn linkerhand om een chipje op te pakken, op een bermbom waren gestuit die vlak daarvoor was neergelegd door een dwarsliggend alcoholdeeltje.

Er was ook een klein groepje alcholmoleculen in mijn hersen geïnfiltreerd die daar in het visie gedeelte een flinke aanslag hebben gepleegd waardoor mijn zicht tijdelijk verminderd was en de gewonde hersendeeltjes niet meer in staat waren om mijn ogen recht te houden waardoor alles een beetje ging tollen.
Haha Jap jonge trollgod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')