quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik zou haar wel onrustig geven hoor![]()
3-en zelfs.quote:Op zondag 13 december 2009 03:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hell, samen komen we er niet eens.
that's all?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 03:22 schreef Drinky het volgende:
Ik weet nu wat er aan de hand is.
Michielos kwam er achter dat hij gevoelens had voor jongens toen hij zich in de gaybar bevond. Zijn vriendin snapte niet waarom hij haar naar de gaybar had gebracht, maar vermoedde dat hij gay was, dus neukte zij een homoseksuelen(die op dat moment even hetero werd) neger terwijl Michielos naar de wc was om neuqsex te hebben met een schriele knurftige homo met een bril.
Eenmaal teruggekomen zag hij zijn vriendin met sperma op haar gezicht en hij wist dat zij wist dat hij gay was. Michielos was zijn vriendin kwijt en 10cm omvang aan zijn kringspier rijker, maar om het niet aan de buitenwereld te tonen(want vrienden heeft hij niet haha) sloeg hij zichzelf in elkaar en maakte hij dit topic aan.
Het lag zo voor de hand, dat ik daar niet eerder op was gekomen
Samenvatting: TS is homo
Anders ik welquote:Op zondag 13 december 2009 03:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik zou haar wel onrustig geven hoor![]()
Okay Master Splinterquote:Op zondag 13 december 2009 03:08 schreef Michielos het volgende:
[..]____ !!!!
Nja , mijn standaarden zullen gewoon wat hoger liggen, denk ik dan.
back to topic dan maar?
quote:Op zondag 13 december 2009 03:28 schreef Japsnars het volgende:
Gast in coma geslagen, tuurlijk joh.
Winkelverbod?Ik ga ook iedere zaterdag uit in de albert heijn
Hoax, Fokkers hebben geen vriendin.
Hoax, Fokkers gaan niet uit.
Hoax, je bent niet dronken.
Samenvatting: Fok!'ers zijn kansloos.
Kunt beter een hoer nemen, die is goedkoper en kun je meteen de deur uit schoppen nadat je je kwakje in dr gezicht gedropt hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Promo_Guy het volgende:
Niemand is ook te vertrouwen he, zelfs je vriendin niet
Die van mij hoef ik nooit de deur uit te schoppen, na het betalen zijn ze blij de kelder uit te mogenquote:Op zondag 13 december 2009 03:35 schreef FB14 het volgende:
[..]
Kunt beter een hoer nemen, die is goedkoper en kun je meteen de deur uit schoppen nadat je je kwakje in dr gezicht gedropt hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 03:34 schreef Promo_Guy het volgende:
Niemand is ook te vertrouwen he, zelfs vooral je vriendin niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |