abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_253530
02.03
Jop, Aziz, en Seki zitten buiten over de andere buzzers te praten, Seki voorspelt dat we nog een broeierige tijd gaan krijgen en zegt dat er nog een hoop uitbarstingen gaan komen. Voornamelijk van de andere bewoners.

02.07
Ze hebben dikke pret. Ondertussen zegt Seki tegen Jop en Aziz dat je met sommige mensen zo moet om gaan en met andere zo. Dus weer anders. Seki vindt Antonetje echt Tof!! Hij voely zich op zijn gemak bij haar,
02.10

pi_253531
02.20

Seki heeft vanavond nogal de pik op Willeke. Hij zeurt weer over de haarlak. "je loopt hier godverdomme geen modeshow". Vamos!!

02.26
Jop gaat iets te eten maken. Kost niets zegt hij

02.28
De streams zijn klote te volgen. Bijna geen geluid. Seki zei van die (ik kon niet horen wie) komt nu de ware aard naar buiten.
klote geluid dus ik kap er mee.

pi_253532
02.42
Seki: Rot op! Vamos!!
Jop staat iets te pruttelen, HAMBURGERS OF ZO.

02.45
De stemming blijft giegelig.
ze horen buiten iemand van de regie. Die moeten ook buiten een sigaretje roken.
keuvel. keuvel, keuvel....

pi_253533
03.30
Iedereen slaapt nu. Ik ga ook!!!
  zaterdag 18 maart 2000 @ 14:17:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253534
In de bus is het een complete chaos.
Kasten staan open, wasgoed en beddengoed hangt over de banken, tekeningen van kinderen slingeren rond, etc.
Seki zit achter de laptop , Jop loopt wat heen en weer en verplaatst wat zooi.
Geluid heb ik helaas op dit moment niet.
Ook Tessa voelt zich niet geroepen om wat op te ruimen.
  zaterdag 18 maart 2000 @ 17:32:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253535
De werkploeg is terug

Willeke verteld dat er een elandje is geboren en dat de buspassagiers voor dit jonge diertje een naam mochten bedenken.

Iwan , Tessa en Willeke storten zich, zoals elke dag, op de horoscopen ( de zon zit in Ram )en de roddels over de bekende nederlanders, en over er nog roddels over hen zijn geschreven

Büllent en Seki storten zich weer op het echte nieuws (overname van endemol door telefonica,criminele gebeurtenissen, misstanden in de samenleving, e.d.)Zoals elke dag praten zij over het nieuws.

Büllent vraagt tot driemaal toe wat ze eten vanavond, niemand geeft antwoord.

zaterdag 18 maart 2000 @ 17:50:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253536
Antoinet verteld dat ze voor specefieke dingen toestemming heeft gekregen van de regie. Ze mag aan haar moeder vragen om dingen als cosmetica, omdat zij een gevoelige huid heeft, en die dingen die zij nodig heeft, simpelweg niet kunnen worden aangeschaft van het budget.Ze zal proberen om ook gel/haarlak in haar lijstje te verwerken, en dus mee te smokkelen.

Jop zegt dat er in Alkmaar een party (cyberparty??) komt, want dat heeft Marco gezegd.

Iwan en Jop bespreken nu de huidige hitlijst ( top 40 ofzo)

Jop gaat zo koken.
Iwan laat zich inspireren door de hitlijst, liedjes die Jop niet kent, begint Iwan te zingen en neurieen.

Tessa en Iwan gaan met Tom( of Ton) een vriend van Iwan,samen iets doen, na de bus.

Jop: Antoinet, je moeder heeft haar pols gebroken.
Büllent vult het aan:"je hoeft je geen zorgen te maken, ze is uitgegleden over een pantoffel, je nichtje vertelde het tijdens de chat."

Büllent is even op bed gaan liggen.Na 5 minuten komt Esmeralda weer piepend achter hem aan
Esmeralda:"ik heb het ook héél erg koud"

Jop kreeg tijdens het chatten vragen van zogenaamde familieleden (mensen die zich dus voordeden alsof ze familieleden van Jop waren, en op die manier vragen konden stellen via de redactie)

De moeder van Antoinet heet Willy.
Volgens de chat is ze dus gestruikeld MET haar pantoffels aan.

Jop gaat ook friet bakken, en klaagt erover dat er te weinig olie is.
Hij vind het "klote" want nu moet het in de oven en dat vind hij nix.

Antoinet loopt kans op een gele kaart, want ze draagt nog steeds de werkkleding!
(dit is door de regie al ettelijke malen al uitdrukkelijk verboden, zodra ze thuiskomen, moet de werkleding direct uit)

Mijn geluid is erbarmelijk, dus ik kap ermee.

pi_253537
(toch nog even een paar dingenetjes die ik zo rond 17:00/18:00 uur opving)

Seki heeft bloed bij ontlasting. De andere waren hier ongerust over(en terrecht) en zeiden dat hij hier na moest laten kijken. Seki dacht dat het van zijn maagzweer kwam.
Job kwam met de (jobiaanse) opmerking dat hij daar ook wel eens last van heeft , vooral als hij bietjes eet.

Verder werd verteld dat ze 10 dagdelen (onbetaald) beschikbaar moeten zijn na de bus.

Tessa vertelde dat ze vaak nachtmerries heeft over de bus , waarin het dan niet goed met haar afloopt in de bus. Ook seki vertelde een paar keer over de bus gedroomd te hebben.

Verder werd verteld dat er voor iwan een vliegtuig met spandoek rondcirkelde en willeke vertelde dat het werk heel zwaar was , dat ze stront moesten scheppen en dat het wel een meter diep was.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')