kalashnikovsquote:Op zondag 13 december 2009 01:19 schreef Brainfish het volgende:
Hebben we eigenlijk snipers en panzerfausten?
Waar heb je het over in vredesnaam? :squote:Op zondag 13 december 2009 01:20 schreef FoKTeD het volgende:
[..]
gellukig was jouw Shoarma topic hoogstaand nivo
quote:Op zondag 13 december 2009 01:19 schreef Pieter-utd het volgende:
slotje, kap nou is met Fok! verzieken
Shoarma Fok!quote:Op zondag 13 december 2009 01:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waar heb je het over in vredesnaam? :s
ZIjn doro de maskers heen, hier was geen budget meer voor,....quote:Op zondag 13 december 2009 01:21 schreef Brainfish het volgende:
Kunnen we niet beter met gifgas de eerstelijns beveiliging uitschakelen. Of zijn we door onze maskers heen?
Jahoor goed gedaan nu moet ik dat helaas afblazen. Dat was het team wat in eht cafe bier ging drinken tot team 2 terug was....quote:Op zondag 13 december 2009 01:21 schreef EJ403 het volgende:
en hoe zit het met dat geheime team 3 waar ik in zit?
Jammer. Die krengen zijn ook echt fucking duur als je een paar goeie wilt.quote:Op zondag 13 december 2009 01:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
ZIjn doro de maskers heen, hier was geen budget meer voor,....
he waarom mag ik geen bier drinke?quote:Op zondag 13 december 2009 01:23 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Jahoor goed gedaan nu moet ik dat helaas afblazen. Dat was het team wat in eht cafe bier ging drinken tot team 2 terug was....
Terwijl je normaal gesproken een rustig jongen bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |