Awquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:15 schreef pinine het volgende:
mijn hond is door het geknal volkomen van slag, valt niets mee te beginnen, haar krulstaartje hangt slap naar beneden en ze loopt alleen maar achter me aan, nou ja morgen is het weer voorbij[ afbeelding ]
Die hond van mij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Ewelina het volgende:
De oude hond van mijn stiefvader was gek op vuurwerk. Hij rende altijd op knalpotten, vuurpijlen rotjes ed af. Needless to say dat hij met Oud & Nieuw om 00:00 niet naar buiten mocht.
Mijn katten zijn nu nog rustig onder wat geknal, maar ik denk dat ze op het moment supreme wel onder mijn bed zullen verdwijnen.
Probeerde ik ook even, tot een grapjas een lawinepijl door de straat verderop joegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:53 schreef maril het volgende:
Ik moet zeggen dat ze alle drie zich goed gedragen.Geen paniek hier bij mijn katten , een heb ik geleerd dat hij gewoon naar buiten moet kijken ik zei, Kom dan kijken wat mooi . En hij deed het nog ook ook .
Ja he. Paar jaar geleden ging ik met oude Parson JR en jonge Westie 's avonds in de auto weg. JR was nooit bang, vond het gewoon leuk. Maar die avond vond hij het echt niet leuk meer. Hij was 12,5 en had Cushing. De Westie had nergens problemen mee, maar de oude zieke JR wilde op mijn schoot zitten en zat te bibberen de hele avond. Het gekke is wel dat kat zich altijd verstopte het eerste halfuur en hij nu al de hele tijd rond mijn benen hangt....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
Dit is de eerste keer dat mijn hondje echt heel bang was, het is de leeftijd denk ik (14,5).
Hiervoor nooit een krimp gegeven, nu trillen over d'r hele lijfje.
De kat rekte zich nog eens uit en gaapte nog wat
Maar na elk een paar plakjes rosbief was het ergste leed geleden van de hond
Ja! Als dit een maandelijks terugkerend iets is, dan wennen ze eraan. Het is juist omdat het maar eens per jaar is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Poepoog het volgende:
Onze poes heeft het puik volgehouden, en het lijkt mij zelfs dat ze nu ons meer is gaan waarderen. Ik zeg doe maar maandelijks een dot vuurwerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |