abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90685370
Doeraq zit voor het raam te kijken en buiten in de ren, Towyn ligt te pitten op de bank.
Dus tot nog toe trekken ze hun eigen er niets van aan. Om 12 uur dan gaan ze wel even onder de bank liggen maar een paar minuten later komen ze er weer onder vandaan.
De Valkparkieten interesseert het helemaal niet.
pi_90686204
De kater trekt het beter dan vorige jaren :)

Hij ligt al de hele dag voor de haard te suffen. Ik heb wel dat ding waar je hem instopt als hij naar de dierenarts moet ergens in een hoekje gezet met een zachte doek erin.

Hij wilde vandaag maar even naar buiten, 1 knal en hij maakte rechtsomkeert.

Over het algemeen geld wel dat als je niet wilt dat je dier bang is, je dat niet moet bevestigen. Dus heel veel aandacht geven omdat het bang is bevestigd bij je dier dat het ook reden heeft om angstig te zijn.

Mij maakt het niet uit of ik een vuurwerk bestendige kater heb, dus geef hem wel lekker aandacht als hij bang is ;)
Seculier-Fundamentalistisch
pi_90689768
mijn hond is door het geknal volkomen van slag, valt niets mee te beginnen, haar krulstaartje hangt slap naar beneden en ze loopt alleen maar achter me aan, nou ja morgen is het weer voorbij
  vrijdag 31 december 2010 @ 21:25:25 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90691848
't Boeit ze hier nog steeds geen flikker.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90692280
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 20:15 schreef pinine het volgende:
mijn hond is door het geknal volkomen van slag, valt niets mee te beginnen, haar krulstaartje hangt slap naar beneden en ze loopt alleen maar achter me aan, nou ja morgen is het weer voorbij[ afbeelding ]
Aw ;( :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:27:39 #106
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_90696347
Hahaha! Mijn kat zit hier bij me onder de tafel en de hond loopt als een gek bij iedere knal en pijl rond te rennen want hij wil er in bijten ;)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:40:08 #107
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_90696623
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Ewelina het volgende:
De oude hond van mijn stiefvader was gek op vuurwerk. Hij rende altijd op knalpotten, vuurpijlen rotjes ed af. Needless to say dat hij met Oud & Nieuw om 00:00 niet naar buiten mocht.

Mijn katten zijn nu nog rustig onder wat geknal, maar ik denk dat ze op het moment supreme wel onder mijn bed zullen verdwijnen.
Die hond van mij ook :') Die loopt als een randdebiel door het huis te rennen. Iedere vonk en iedere knal die hij ziet of hoort wordt op gereageerd _O- Het allerliefst zou hij ieder stuk vuurwerk pakken. Vorig jaar ben ik met hem de straat op gegaan rond 00.30. Hij ging helemaal uit zijn dak :D De kat zit nu lekker bij mijn voeten een beetje bang te kijken. Gaat zich niet verstoppen en dat is prima. Ik had ooit een kat die voor het raam naar het vuurwerk ging zitten kijken. Ze vond het prachtig!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:43:41 #108
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_90696706
heb niks tegen vuurwerk, maar de katten hier wel. De een rent door huis als een wilde, de ander duikt onder de bank, en de 3de die vliegt naar een donkere kamer (rolluiken dicht) en gaat op de vensterbank liggen bang om zich heen kijkend....

Dat wordt niet wat die alleen te laten.... volgens mij gaat dat niet goed....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 januari 2011 @ 00:51:28 #109
163650 Greys
pi_90696913
Dit is de eerste keer dat mijn hondje echt heel bang was, het is de leeftijd denk ik (14,5).
Hiervoor nooit een krimp gegeven, nu trillen over d'r hele lijfje.
De kat rekte zich nog eens uit en gaapte nog wat :')

Maar na elk een paar plakjes rosbief was het ergste leed geleden van de hond :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:53:44 #110
127004 maril
Smeetsfan
pi_90696960
Ik moet zeggen dat ze alle drie zich goed gedragen.Geen paniek hier bij mijn katten , een heb ik geleerd dat hij gewoon naar buiten moet kijken ik zei, Kom dan kijken wat mooi . En hij deed het nog ook ook . O+
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_90696995
Ach, Binkie... :{ Gelukkig gaat het weer beter. O+

Gijs heeft even z'n oortjes bewogen en slaapt lekker door, m'n lieve oudje.

Alle geliefde huisdieren ook een knuffelig en gezond 2011 gewenst. *O*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_90697000
whehe onze jonge kat die nergens bang voor is zat nu onder het bed te miauwen.
onze oudere kat die altijd bang is (voor andere dieren, buiten zijn) lag gewoon te hangen/slapen _O-
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:57:42 #113
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_90697038
1 kat heeft zich verstopt onder een tafel, de ander is onder een kast gevlucht en de 3e heeft zichtzelf opgesloten op een donker toilet. :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:57:52 #114
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_90697042
Poes (jaartje oud, eerste oud en nieuw) zit de hele dag al verscholen onder mijn bed, in de middag even rond gelopen maar na het eerste rotje van de buurjongens meteen weer verscholen..
Het is echt de knal waar ze van schrikt maar op de punt is het ook een watje, als je een pen laat vallen schrikt ze ook :')

Mijn vorige kat vond het prachtig en zat ieder jaar de hele week voor het raam alles te volgen :Y
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:58:53 #115
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_90697067
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 00:53 schreef maril het volgende:
Ik moet zeggen dat ze alle drie zich goed gedragen.Geen paniek hier bij mijn katten , een heb ik geleerd dat hij gewoon naar buiten moet kijken ik zei, Kom dan kijken wat mooi . En hij deed het nog ook ook . O+
Probeerde ik ook even, tot een grapjas een lawinepijl door de straat verderop joeg :') :(
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:59:14 #116
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_90697075
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
Dit is de eerste keer dat mijn hondje echt heel bang was, het is de leeftijd denk ik (14,5).
Hiervoor nooit een krimp gegeven, nu trillen over d'r hele lijfje.
De kat rekte zich nog eens uit en gaapte nog wat :')

Maar na elk een paar plakjes rosbief was het ergste leed geleden van de hond :+
Ja he. Paar jaar geleden ging ik met oude Parson JR en jonge Westie 's avonds in de auto weg. JR was nooit bang, vond het gewoon leuk. Maar die avond vond hij het echt niet leuk meer. Hij was 12,5 en had Cushing. De Westie had nergens problemen mee, maar de oude zieke JR wilde op mijn schoot zitten en zat te bibberen de hele avond. Het gekke is wel dat kat zich altijd verstopte het eerste halfuur en hij nu al de hele tijd rond mijn benen hangt.... :? Hij is 11 en heeft dit dus al vaak meegemaakt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 januari 2011 @ 01:00:55 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90697124
Bellefleur heeft het dit jaar lastiger dan vorig jaar. Ze wil nu veel meer aandacht dan vorig jaar. Ze is nu overal en nergens te vinden :P Het is hier ook wel een stuk drukker dan vorig jaar qua knallen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 1 januari 2011 @ 01:08:04 #118
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_90697291
Ga nog even met de hond uit zo. Hoop dat'ie niet teveel wordt afgeleidt door het vuurwerk zodat'ie nog even kan poepen :')
pi_90700140
Hier is alles nu weer rustig en de poezen zien er ook heel relaxed uit, nu heb ik wel de gordijnen dicht gehouden en ben maar een paar uurtjes weg geweest. Zo slapen met de poesjes bij me O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90701262
Whoopje is nu 14 en heeft een tikkie gestresst in een vreemd huis (mee op visite) gelopen maar ging vervolgens voor het raam in haar mandje vuurwerk kijken O+ (ze is wel doof voor gewone geluiden en had vorig jaar ook weinig last vandaar dat we op visite durfden).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:58:26 #121
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_90703531
Ik moest mijn kittens van morgen 5 maand alleen laten. Mijn ex was er niet ivm werk, en ik wilde ook erg graag naar familie. Ik heb lang getwijfeld of ik ze mee zou nemen, thuis zou laten of dat ik ook thuis zou blijven. Uiteindelijk, toen hier op 28 december al regelmatig geknal was, heb ik besloten ze toch maar ze hier te laten en zelf gewoon naar familie te gaan.

Had expres alles netjes gemaakt en breekbare/dierbaar spul weggehaald uit de woonkamer. Toen ik om half 2 thuis kwam zaten ze al op me te wachten. Er was niks verschoven of kapot. Ze waren wel een klein beetje nerveus als er een harde knal was, maar verder trokken ze het prima. Ze aten en dronken ook gewoon. Helden O+
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  zaterdag 1 januari 2011 @ 11:25:31 #122
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_90703889
M'n kat is normaliter altijd een baasje in huis, hoe die loopt ook en met de poes omgaat. Toen het echter begon met knallen zat deze baas achter alle jassen verscholen en schichtig te kijken. Heeft ie volgehouden van 23:00 tot zeker 03:00, schijterd dat ie is :D
Het poesje daarentegen zat voor het raam te kijken naar het vuurwerk. Af en toe ook met haar pootjes op het raam, alsof ze het vast wilde pakken :D
Je weet..
pi_90723432
Onze poes heeft het puik volgehouden, en het lijkt mij zelfs dat ze nu ons meer is gaan waarderen. Ik zeg doe maar maandelijks een dot vuurwerk.
pi_90723592
Katertje van 1,5 jaar vond het maar niks, heeft op 31 december de hele dag wantrouwig rondgelopen en schrok op bij elke knal. Vorig jaar was hij er totaal niet bang van, dat jaartje volwassen worden scheelt dus blijkbaar wel. Zijn moeder en mijn andere kat vonden het ook niet echt tof, maar bleven er wel rustig onder. Ik ben oudejaarsavond weg geweest en heb de tv aan gelaten. Toen ik thuis kwam lag het drie man sterk te slapen op bed. O+

Vanmorgen was alles weer back to normal, hooguit wat geïrriteerd vanwege het gesloten kattenluik en het iets later geserveerde ontbijt. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:14:41 #125
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_90727661
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Poepoog het volgende:
Onze poes heeft het puik volgehouden, en het lijkt mij zelfs dat ze nu ons meer is gaan waarderen. Ik zeg doe maar maandelijks een dot vuurwerk.
Ja! Als dit een maandelijks terugkerend iets is, dan wennen ze eraan. Het is juist omdat het maar eens per jaar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')