abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75565446
Ik kan me er in verplaatsen (zoals Danny) dat je als persoon die advertenties op zijn site plaatst, je een hekel hebt aan mensen die Adblock gebruiken.
Maar dit heeft alleen maar voordelen voor de bedrijven.
Ik zet mn adblock altijd aan wanneer ik die schijtadvertenties die me NOOIT geboeid hebben niet wil zien.

De enige mensen die wat te janken hebben zijn degene die het op hun site plaatsen.
Die moeten gewoon hun bek houden want 3/4 zou het niet eens bezoeken (zoals de reclames op youtube die je krijgt, voordat je filmpje wordt afgespeeld).

Hoe kunnen ze er hier uberhaubt achter komen dat je adblock gebruikt?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:56:46 #2
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75565568
Ik snap het niet, maar je klinkt een beetje als een computernerd.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_75565590
Die bazen van het forum,weten alles,alles!
AFC Ajax
  zaterdag 12 december 2009 @ 23:59:04 #4
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_75565644
Hoewel ik het enerzijds kan begrijpen dat je als site een inkomstenbron nodig hebt om overeind te blijven vind ik het vreemd dat een site mag 'bepalen' hoe ik mijn browser instel. Want als ik javascript en images zou uitzetten in mijn browser, zou ik dan ook in dezelfde categorie vallen als een adblocker?

Die flashadvertenties zijn ook alleen maar irritant. Ik zie dan liever 3 textads ervoor in de plaats op een vaste plek.
It's fun to lose.
And to pretend.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 00:00:31 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75565706
Ja of adds die je niet kunt zien maar ik denk dat bedrijven daar niet voor willen betalen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 13 december 2009 @ 00:02:36 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_75565768
Loze, en de zoveelste discussie.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')