Oh, klinkt wel leuk!quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
hehehehe
Zo'n kerel spreekt mij aan op gay.nl:
hey, ik heb een rare vraag.. maar ik ben voor een project op zoek naar een "figurant" voor fimpjes.. het gaat om filmpjes over "mobiliteit", dus wat je moet doen ik niet veel ingewikkelds... wat door beeld lopen, een pasje ergens in doen, op laptop werken in de trein, etc... denk zo'n 12 uur werk verdeeld over 1-3 dagen.... laat me weten als je intresse hebt
je zou beetje hippe, mid-20, succesvolle, creatieve, zelfstandige, eigenzinnige, professionele, relaxede gast moeten uitstralen. en volgens mij straal jij dat wel uit'
Egoboost++
en dan heel hard nee poesjes moeten roepen ?quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
hehehehe
hey, ik heb een rare vraag.. maar ik ben voor een project op zoek naar een "figurant" voor fimpjes.. het gaat om filmpjes over "mobiliteit", dus wat je moet doen ik niet veel ingewikkelds... wat door beeld lopen, een pasje ergens in doen, op laptop werken in de trein, etc... denk zo'n 12 uur werk verdeeld over 1-3 dagen.... laat me weten als je intresse hebt
je zou beetje hippe, mid-20, succesvolle, creatieve, zelfstandige, eigenzinnige, professionele, relaxede gast moeten uitstralen. en volgens mij straal jij dat wel uit'
Egoboost++
Ach.. ik ben in ieder geval in januari elke week donderdag en vrijdag vrijquote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je baas denkt daar vast anders over ?
die ga je als klusdagen inzettenquote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Ach.. ik ben in ieder geval in januari elke week donderdag en vrijdag vrij
Nergens voor nodigquote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ga je als klusdagen inzetten
al een karwei kluskaart geregeld
en een eigen airmiles pas voor de praxis
Oh wat leuk om te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
hehehehe
Egoboost++
Ik ga toch wel erg serieus overwegen om morgen een sjaal om te doen en handschoenen aan.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hou niet van overdrijven maar noem het nu toch wel een beetje boel
sterker nog, ik overweeg dat zelfs morgenavond te gaan aanschaffen op de V en D vaste klanten koopavondquote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga toch wel erg serieus overwegen om morgen een sjaal om te doen en handschoenen aan.
Waarom moet dat perse daar?quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog, ik overweeg dat zelfs morgenavond te gaan aanschaffen op de V en D vaste klanten koopavond
M'n moeder wel, ik nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef Steve het volgende:
Iedereen al helemaal in kerstsferen?
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Mr.O kan het zijn dat ik je vandaag in groningen zag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |