die ja, niet Ernie Brandsquote:
ik ken die hele Ernie Brandts niet. Moest em googlen. oud voetballer o.i.d.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ja, niet Ernie Brands![]()
maar er is dus zo'n geweldig nummer waarop hij dus zingt let it snow maar overduidelijk de vim bedoelt
Jij zag me dus gisteren, en dan zeg je niet eens hoi?quote:
wist dus niet helemaal 100% zeker of jij het wel was. en je was samen met iemandquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij zag me dus gisteren, en dan zeg je niet eens hoi?
Ja en dat is heel engquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist dus niet helemaal 100% zeker of jij het wel was. en je was samen met iemand
bij de bussen, jij liep nog langs me dus jij had ook wat kunnen zeggen maar je herkende me niet eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja en dat is heel engWaar zag je ons dan
Eigenlijk heb ik jou ook gezien, maar durfde ik ook niks te zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij de bussen, jij liep nog langs me dus jij had ook wat kunnen zeggen maar je herkende me niet eens.
Vastquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik jou ook gezien, maar durfde ik ook niks te zeggen
Het is maar goed dat je er niet intraptquote:
Ja, sta ik daar zaterdag op station Weert, loop je me keihard voorbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef Steve het volgende:
Ik zou je niet zomaar voorbijlopen hoor MisterO.![]()
(tenzij ik je gewoon niet zo, dat wil ook nog wel eens gebeuren)
Hehe, thanxquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef Steve het volgende:
Ik zou je niet zomaar voorbijlopen hoor MisterO.![]()
(tenzij ik je gewoon niet zo, dat wil ook nog wel eens gebeuren)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, thanx![]()
Jezus, ik ben echt een bikkel hoor, maar mijn tenen kunnen dit weer niet aan tijdens een fietstochtje
Oh shoot, kom je mij dat niet eerder vertellen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet ook geen teenslippers aan doen
Ik heb op je eigen intelligentie gegokt. Achteraf heel dom natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh shoot, kom je mij dat niet eerder vertellen?
Moet je dikke sokken aandoenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, thanx![]()
Jezus, ik ben echt een bikkel hoor, maar mijn tenen kunnen dit weer niet aan tijdens een fietstochtje
Wat moet dat een heerlijke treinreis voor je geweest zijn!quote:
Het is nog goed dat wij humor hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb op je eigen intelligentie gegokt. Achteraf heel dom natuurlijk
Ach, de treinreis valt wel mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat moet dat een heerlijke treinreis voor je geweest zijn!![]()
Hoe was het, en: wat hebben jullie precies allemaal gedaan?![]()
Nuno kent die Dani geloof ik ook, net als Christiano Ronaldoquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken die hele Ernie Brandts niet. Moest em googlen. oud voetballer o.i.d.
Xag Dani nog laatst op tv. Wat is die slecht opgedroogd. Vroeger was het echt een hot bitch.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |