jah da ist der toniquote:Op zondag 13 december 2009 03:37 schreef Bartjebart het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, biertjuh?
[ afbeelding ]
Dass ist leider Falsch...quote:
had ik de i toch goedquote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef Bartjebart het volgende:
Er heist Rudi
Hoe was het met Stevequote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, mocht het jullie interesseren, ik zit nu in de trein, ben net voorbij Tilburg
Steve gaf me dat linkje gisteren... en nu staat die SC ook gewoon open continuquote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat echt te verwarrend dat Vlarp opeens in twee slowchats verschijnt. Ik vond het met Steve al verwarrend!
Woon je nu in Rotterdam?quote:
Nou ja zeg maar tegen Steve dat ik het te verwarrend vind en het moet stoppenquote:Op zondag 13 december 2009 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steve gaf me dat linkje gisteren... en nu staat die SC ook gewoon open continu
30 december krijg ik de sleutel van m'n appartement. Hoop eind januari in Rotterdam te wonen.quote:
Doe het zelf lekkerquote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja zeg maar tegen Steve dat ik het te verwarrend vind en het moet stoppen.
Dat waren we toch al?quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok zijn we nu weer allemaal vriendjes?
Hoe gaan we dat vieren?quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok zijn we nu weer allemaal vriendjes?
En wrom benne wij niet uitgenodigd?quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik met een filmavond vanavond bij Ang3l, je weet wel, die hier vruuuger nog wel eens was.
Oh, ik gun jou en je vriendinnetjes dat wel hoorquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat we heel emotioneel film gaan kijken en jij daar, zoals je zelf zei, niet zo toe in staat bent. Althans, nog niet goed genoeg.
Het is wel weer tijd dat we hier een welkom-terug-feestje voor 'm kunnen vieren...quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik met een filmavond vanavond bij Ang3l, je weet wel, die hier vruuuger nog wel eens was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |