Hahahahahaha, TS is geen flimsterquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Drinky het volgende:
Klacht: dingen in films die helemaal niet kunnen in het echte leven
Nee, haar moeder was helemaal niet aanwezig(eerst) omdat ze niet wilde dat zij ging schaatsen maar wilde dat ze naar de Uni ging(mischien zit haar moeder op fokquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef daftme het volgende:
Misschien deed ze die oordoppen wel in omdat haar moeder zo'n schetterbek is.
Nee, het waren van die schuimen dingenquote:
Ja holle schuimrubberen oordopjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, het waren van die schuimen dingen
Hoge noten die helemaal niet kunnenquote:
JIj hebt blijkbaar voor het eerst in je leven tv gekeken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Drinky het volgende:
Ik zat dus net Ice Princess te kijken he, jewait meisjes in strakke kleding die hun benen wijd doen enz. tan2spang yo. Maar toen, ergens aan het eind van de film moest de hoofdrolspeelster oordoppen in doen zodat ze zich helemaal zou afsluiten van haar omgeving.
Dus dat meisje doet die oordoppen in, en daarna zie je haar opeens met gemak een gesprek hebben en naar haar moeder bellen. Echt wtf, wat een schijtfilm is dat dan wel niet, als ze zulke dingen over het hoofd zien![]()
Klacht: dingen in films die helemaal niet kunnen in het echte leven
Uit die van Ali baba, maar wat doet dat er toenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Trilobiet het volgende:
[..]
JIj hebt blijkbaar voor het eerst in je leven tv gekeken.
Uit welke grot kom jij gekropen?
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Drinky het volgende:
Ik zat dus net Ice Princess te kijken
Details!quote:
Magna is voor homo'squote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goed detail...
rijdt zeker ook op een Magna.....![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
En ik heb genoeg films op mijn pc gezien, alleen dit keer keek ik als uitzondering sbs6
Ik moest zelfs bijna huilen, die film raakt je welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |