Ik zou me toch bekeken voelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:30 schreef SingleCoil het volgende:
hmmm...ik zit zoals gebruikelijk in me blote niks met de kachel lekker hoog aan. Poezen vinden mij een geweldige vent met een goed gevoel voor warmte en gezelligheid.
zo zijn de meeste poezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, zo zijn onze poezen nu eenmaal..
Is er een reden waarom de poezen daarvan zouden moeten schrikken dan? Is er iets wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ze schrikken ook niet meer van mijn enorme geschapenheid
niet in het bijzonderquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is er een reden waarom de poezen daarvan zouden moeten schrikken dan?
uiteraard, anders zou je dat niet vragenquote:Is er iets wat ik niet weet?
Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik heb lang genoeg mijn studie ontweken in de bieb, nu ga ik bij een vriendin mijn studie ontwijken.
moet lukken!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik heb lang genoeg mijn studie ontweken in de bieb, nu ga ik bij een vriendin mijn studie ontwijken.
quote:
Nicequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]mooi dat je je beter voelt...
zooo nog half uurtje nietsen op mijn werk en dan weer naar huis....
mijn werkbroek is een zomer broek en daar moet ik straks 10 min mee fietsen, boodschappen doen en dan weer 3 a4 min fietsen... was vanmorgen ook niet tof trouwens met -5quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik moet zo ff om een boodschap maar heb niet echt zin om naar buiten te gaan
* brr *quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn werkbroek is een zomer broek en daar moet ik straks 10 min mee fietsen, boodschappen doen en dan weer 3 a4 min fietsen... was vanmorgen ook niet tof trouwens met -5
dan moet ik nog meer zooi meenemen naar mijn werkquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
* brr *
Geen mogelijkheden om je op je werk om te kleden?
Je kunt die zooi moeilijk/niet kwijt? Met zomerkleding met dit weer fietsen lijkt mij toch wel heel erg...... *KOUD*!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moet ik nog meer zooi meenemen naar mijn werkdoe maar niet... dat doe ik alleen als ik ergens op visite ga ofzo
Dat scheelt wel al een beetje misschien.quote:ga morgen wel boodschappen doen na werk, hoef alleen brood te hebben en heb wel trek in iets anders dan brood morgen... dus lekker wat op schiphol halen
heb maar een klein vierkant kluisje en het is maar 7 minuten fietsen gelukkig (als is -5 nog steeds koud). Doe het al erm 6 jaar zo dus ach..... en dikke jas doet wonderenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt die zooi moeilijk/niet kwijt? Met zomerkleding met dit weer fietsen lijkt mij toch wel heel erg...... *KOUD*!
[..]
Dat scheelt wel al een beetje misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |