en ik zit nog steeds in de lounge te wachten tot ik wat mag doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:07 schreef lezzer het volgende:
Zo, de oprit is bladvrij (eindelijk) laat dat pak sneeuw maar komen.
![]()
Direct nog even het terras doen. Ik heb nu een coffee break.
* Logician geeft KZ een breezerquote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik zit nog steeds in de lounge te wachten tot ik wat mag doen...
ondertussen maar ff de dagen in mijn jaarrooster gezet dat was namelijk blanco blanco vrij vrij. Blijkbaar vinden de computers het hier te moeilijk om gelijk data's er in te zetten
Straks dus even doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef lezzer het volgende:
Wij moeten nog een vakantie boeken. Oh, wat zijn wij daar toch laks in.![]()
We willen naar Bali. En als we niet boeken is in maart natuurlijk alles vol. Tenminste daar waar wij willen.
Dejavu! Volgens mij was hier al eerder iets over geweest/geschreven?quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Qebbel het volgende:
Goedesmorgens ieders.
Bali. Ooit geweest met mn ouders toen ik 14 was. Prachtig echt! Wij gaan volgende week naar Beijing
! Vet spannend!!! Vooral omdat ik me afvraag hoe ze in zulke landen reageren op een vrouwenstel (of mannen). Hoe doen jullie dat? Ik bedoel, laat je merken dat je bij elkaar hoort?
Wij zijn tot nu toe samen alleen nog maar in NY geweest en das natuurlijk prima, maar in China denken ze er volgens mij nog niet zo open over. We gaan wel met de hele familie, dus we hoeven niet bij elkaar te "horen". We'll see.
We hebben trouwens Saving Face gezien. Superleuke film idd! En wel grappig, want het paste echt goed in ons vakantiekader: China en New York. Gaat het nog sneeuwen vandaag?? Is wel mooi natuurlijk! Behalve als ze gehannes op de wegen verwachten, dus mss toch maar de trein overwegen vanmiddag naar Utr. Ik haat de trein
.
Oh dat heb ik gemist danquote:Op woensdag 16 december 2009 10:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Dejavu! Volgens mij was hier al eerder iets over geweest/geschreven?
Maar BaliSuper!
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:04 schreef Qebbel het volgende:
We hebben trouwens Saving Face gezien. Superleuke film idd! En wel grappig, want het paste echt goed in ons vakantiekader: China en New York.
Laks? Ik ben gewoonlijk blij als ik zo op tijd ben dat ik 2 maanden van tevoren kan boeken..quote:Op woensdag 16 december 2009 09:18 schreef lezzer het volgende:
Wij moeten nog een vakantie boeken. Oh, wat zijn wij daar toch laks in.![]()
We willen naar Bali. En als we niet boeken is in maart natuurlijk alles vol. Tenminste daar waar wij willen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:07 schreef Logician het volgende:
[..]
* Logician geeft KZ een breezer![]()
Ha! Laat ik nou net de rest van de week niet meer naar Brussel hoeven!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:01 schreef Seven. het volgende:
Goedemorgen! Ik had gisteren la journee de la merde op het perron. Alle treinen richting parijs hadden minstens een uur vertraging. En toen moest ik 200 boze passagiers hun rijtuig wijzen. Maar kalm gebleven ondanks de kou en de beledigingen en ik heb het gezellig gemaakt met mijn collega's.
Het is dus niet zo dat het Thalys-personeel op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen bij vertraging. Alleen de treinmanagers weten soms iets. Sommige passagiers kunnen dat, begrijpelijk, niet uitstaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ha! Laat ik nou net de rest van de week niet meer naar Brussel hoeven!
Hoezo beledigingen trouwens?
sowieso zijn passagiers het ergste volk wat er is.... dacht dat consumenten erg waren (heb ook tijd in winkel gewerkt) maar passagiers winnen het...... op het moment dat een persoon de luchthaven oploopt zakt het IQ met minsten 50 puntenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat het Thalys-personeel op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen bij vertraging. Alleen de treinmanagers weten soms iets. Sommige passagiers kunnen dat, begrijpelijk, niet uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |