abonnement Unibet Coolblue
pi_253495

Wanneer verschenen Esmee en Bart eigenlijk voor het laatst in de publiciteit?

Je zal daar maar zitten thuis op het randje van je stoel met, buzzer, GSM, WAP, email voicemail en faxmail ingeschakeld, te wachten op aanbiedingen uit de radio/tv/film/soap wereld en winkelcentra.

Echt veel publiciteit krijgen ze volgens mij niet.
Bart en Esmee zijn de Martin's van DeBus.

  vrijdag 17 maart 2000 @ 21:37:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_253496
Een lot dat de rest ook wacht...
pi_253497
Wie ? ? ?


Van alles is weer waardeloos

  zaterdag 18 maart 2000 @ 00:10:00 #4
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_253498
Bart zie ik nog weleens opduiken,maarEsmee heb ik daarna nooit meer gezien......ze was die blonde, toch?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_253499
En het erge is, ik blijf van mening dat het doodzonde is dat Esmee eruit is. Leek mij echt zo'n lellebel (goed bedoeld hoor) die op een gegeven moment schijt aan de camera's zou hebben.

Jammer.

p.s.

Esmee wil je met me trouwen????

  zaterdag 18 maart 2000 @ 01:32:00 #6
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_253500
Esmee, Bart.. Martin, Anouk, Maurice, Bianca, Karin...

en als er nog Big Brothers 2 aankomen zal iedereen buiten Ruud, Seki en BB Bart helemaal vergeten worden.. een "Hoe is het nu met?" over een paar jaar uitgezonderd.. als men een 'aan lager wal' verhaal wil over zielige aan aandacht verslaafde types als Mona.. voor bussers zal helemaal geen belangstelling meer zijn, schat ik.

  zaterdag 18 maart 2000 @ 01:50:00 #7
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_253501
quote:
op 03-18-2000 om 01:32 AM schreef Perico het volgende:
Esmee, Bart.. Martin, Anouk, Maurice, Bianca, Karin...

en als er nog Big Brothers 2 aankomen zal iedereen buiten Ruud, Seki en BB Bart helemaal vergeten worden.. een "Hoe is het nu met?" over een paar jaar uitgezonderd.. als men een 'aan lager wal' verhaal wil over zielige aan aandacht verslaafde types als Mona.. voor bussers zal helemaal geen belangstelling meer zijn, schat ik.


Mona is helemaal geen aan lager wal geraakt aan aandacht verslaafd type, maar een slachtoffer van deze tijd. Haar 'executie' is veel minder naar dan de volledig in (gekozen) vergetelheid geraakte ex-BB'ers. Zij is het type dat over een jaar wordt betiteld als een "tja, bekende kop, maar wie was het ook alweer". Ik denk echt dat zij naar alle eer en geweten oprecht is in haar bedoelingen om 'iets' te doen, zoals de maandelijkse vraag het mona in de SQueeze. Bart's ondernemingen in het reclamewereldje kan ik in deze veel minder waarderen dan Mona's poging om moeder der nichten te worden, want Bart was de eerste om te roepen dat 'ie er zo kalm onder bleef. Uiteindelijk zijn hij en Ruud (van wie het te verwachten viel) de eerste, en tevens de laatsten, die gezwicht zijn voor het grote geld en zodoende gedoemd zijn om pijnlijker ten onder te gaan in de vergetelheid dan Mona, die het niet zozeer slim heeft aangepakt, maar die het zich heeft laten overkomen.
Wat is Engels toch een mooiere taal dan Nederlands, ik heb het woord Oblivion al verschillende malen proberen in te passen, maar zonder resultaat.....

Ben te zaai voor een signature
pi_253502
Roache,

Helemaal met je eens op het BB-Bart stukkie na.
BB-Bart heeft volgens mij dezelfde afstandelijkheid ten opzichte van zijn geld, twee weken na BB stond hij gewoon in de gemeentelijke plantsoenen te schoffelen, als dat hij van het hele mediagebeuren heeft. En de schoorsteen moet toch roken. Ik vind het nog wel meevallen met Bart t.o.v. Ruud.

pi_253503
quote:
op 03-18-2000 om 01:50 AM schreef Roache het volgende:
[quote]Wat is Engels toch een mooiere taal dan Nederlands, ik heb het woord Oblivion al verschillende malen proberen in te passen, maar zonder resultaat.....

Hoezo? Wat is er mis met het woord "vergetelheid"?

  zondag 19 maart 2000 @ 08:48:00 #10
2646 webber
Enough already
pi_253504
't is in ieder geval veeeeel meer tikken?
  zondag 19 maart 2000 @ 10:20:00 #11
2853 PigXpert
zeet de jongs
pi_253505
[quote][b]op 03-18-2000 om 01:50 AM schreef Roache het volgende: Uiteindelijk zijn Bart en Ruud (van wie het te verwachten viel) de eerste, en tevens de laatsten, die gezwicht zijn voor het grote geld en zodoende gedoemd zijn om pijnlijker ten onder te gaan in de vergetelheid dan Mona.....

En Tara en die andere blonde muts, verrek, hoe hette die nou ook alweer? nou ja, die twee dames stonden die voor niks in de Playboy? redelijk geld opgestreken hoor!!

Iemand nog wat van die blonde studente gehoord/gezien de laatste maanden (ehem? even de hersenen laten kraken...Anneke? Andrea? Annelies? ANOUK!! ja die dus.. Hoezo vergetelheid?

Whatever you've been told, dont turn to God because you're cold
  zondag 19 maart 2000 @ 11:32:00 #12
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253506
BigBrother ?? Wat was dat nog maar weer ??

  zondag 19 maart 2000 @ 14:29:00 #13
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_253507
Wat een halfslachtig ideologisch gebazel.
BB'ers en Bussers doen het voor het geld. Punt. Wat is er mis mee? Niks. Sterker nog BB Bart had misschien wel veel meer kunnen verdienen. Hoewel de optredens van Ruud me kotsneigingen geven, geef ik hem geen ongelijk. (en daarmij een alibi om mij dus aan het braken te brengen, maar zo zit deze wereld nu eenmaal in elkaar)
Persoonlijk heb ik helemaal geen moeite met mensen die zeggen dat ze het voor het geld doen. Een goeie hoer is niet vies, zal ik maar zeggen.

Lafayette

  zondag 19 maart 2000 @ 15:55:00 #14
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_253508
quote:
op 03-19-2000 om 10:20 AM schreef PigXpert het volgende:
Iemand nog wat van die blonde studente gehoord/gezien de laatste maanden (ehem? even de hersenen laten kraken...Anneke? Andrea? Annelies? ANOUK!! ja die dus.. Hoezo vergetelheid?


ANOUK RULEZ
Damn wat is ze lekker

Over een halve maand is ze jarig, organiseer ik op het Fok!Forum wel een feessie voor haar.

Greetz

een devoted anouk fan

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_253509
Verder gaat het wel, SnackMan????
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 maart 2000 @ 17:12:00 #16
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_253510
quote:
op 03-17-2000 om 09:28 PM schreef floda het volgende:


Wanneer verschenen Esmee en Bart eigenlijk voor het laatst in de publiciteit?


wie?


Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 19 maart 2000 @ 21:05:00 #17
2853 PigXpert
zeet de jongs
pi_253511
[quote]op 03-19-2000 om 03:55 PM schreef Super Snackman het volgende:
ANOUK RULEZ
Damn wat is ze lekker

Over een halve maand is ze jarig, organiseer ik op het Fok!Forum wel een feessie voor haar.

Nodig je ons uit Snackman?

Whatever you've been told, dont turn to God because you're cold
  maandag 20 maart 2000 @ 22:13:00 #18
2705 cynix
is verdwaald
pi_253512
Willeke, wie was dat ook alweer?
Was dat niet dat zeikwijf die dacht dat ze busmoeder was?
  dinsdag 21 maart 2000 @ 10:18:00 #19
2465 De Parasiet
How about no?
pi_253513
Bart is niet echt een charismatisch figuur (een beetje een "Maurice") en Esmee was net iets te slim om leuk blond dom doosje te spelen....
Esmeralda kan dat denk ik beter....
"ik ben geen huppelkutje hoor!" nee hoor, meid...je bent er 2
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')