Of de enige waar je moet betalen bij die automaat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef matthisl het volgende:
Is het niet de enige pomp waar je diesel kan tanken ofzo?
Dat wou ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dan tank je toch voortaan met de fiets.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ik zou gewoon nog langzamer tanken....zulke mensen verdienen dat gewoon
Neem die vrouw mee en verkracht haar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef WcPot het volgende:
Lief dagboek
Ik heb ook een klacht en dat is.
Als ik sta te tanken met mijn auto.
Bij een tankstation met vier pompen. En als ik alleen ben dan zijn er dus nog drie plaatsen over.
Dus ik aan het tanken komt er opeens een andere auto aan die ook wil tanken. Niks aan de hand zou je denken. Maar die vrouw (60+er) Die wou dus op mijn plek staan. Terwijl er nog 3 plaatsen over zijn.
Dus ik wijzen van één, twee, drie, plaatsen vrij.
Vrouw zat te schudden met haar hoofd dat ze persé op mijn plek wou. Dus ik dacht
van dan moet ze maar even wachten. Maar het duurde haar allemaal te lang dus ik zag haar al in mijn ooghoeken steeds een stukje dichter bij komen met haar auto. Maar ik laat mij niet opjagen tewijl er nog drie plaatsen vrij zijn.
Toen was ik klaar loop nog een keer naar de automaat om het pasje in te voeren voor het bonnetje.
Ga terug naar mijn auto stop het pasje terug in het mapje vouw het bonnentje een keer dubbel.
Ik start de auto en ga weg. En ik zie de vrouw weer met haar hoofd schudden op een manier van goh wat duurt dat toch vreselijk lang. tewijl er nog steeds drie plekken vrij zijn.
Dit is mij al een paar keer voor gekomen meestal vrouwen. Een enkele keer is het wat een oudere man.
Verwachte reactie's
Terechte klacht.
TS moet niet zo zeuren.
en je ramen uitgebreid staan wassen, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef De_Melkboer het volgende:
Dan kun je altijd nog:
- Aan het einde van de tankbeurt nog 1,5 liter in de vulpijp druppelen
- Ook nog olie peilen
- Je navigatie instellen
- Uitgebreid je gordel omdoen
Enzovoort
Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef De_Melkboer het volgende:
Dan kun je altijd nog:
- Aan het einde van de tankbeurt nog 1,5 liter in de vulpijp druppelen
- Ook nog olie peilen
- Je navigatie instellen
- Uitgebreid je gordel omdoen
Enzovoort
En pedagogisch is dat heel verantwoord, want als je aan de kant zou gaan zou je verkeerd gedrag belonenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Hondenfluitje het volgende:
Extra lang gaan tanken idd.
Met bumperklevers doe ik dat ook, als ik 50 rij in een 50-zone en er gaat er eentje kleven. Dan ga ik naar 40. Dan halen ze, of in, of stoppen met kleven.
Dat doe je maar in je eigen tijd ergens anders.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef WcPot het volgende:
Toen was ik klaar loop nog een keer naar de automaat om het pasje in te voeren voor het bonnetje.
Ga terug naar mijn auto stop het pasje terug in het mapje vouw het bonnentje een keer dubbel.
Ik start de auto en ga weg.
Tuurlijk wel, lache!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
En pedagogisch is dat heel verantwoord, want als je aan de kant zou gaan zou je verkeerd gedrag belonenOverigens werkt op de snelweg je ruitensproeier ook goed tegen klevers, moet je alleen niet bij een motorrijder doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |