Dat doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Van die mensen die zogenaamd druk zijn en je bewust laten wachten
Bestaan die echt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
what thequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ja ik ken ze ook, ik negeer ze vervolgens altijd op momenten dat ze mij echt nodig hebbenquote:
True.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn MSN staat altijd op Bezet, dan zie je geen popups als iemand zich aanmeldt, of tegen je begint te praten als je zit te gamen. Ideaal.
quote:
Door dit lig ik elke dag in foetushouding met mijn duim in mijn mond op de grond te rollen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en daar lig je wakker van??
god ik dacht dat ik problemen had maar bij jouw probleem valt het mijne weg!
hoiquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Opzet__ het volgende:
met wat voor berichtjes spring je binnen hun privé dat je altijd genegeerd wordt ?
Dat, en:quote:
Oh, en verder:quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn MSN staat altijd op Bezet, dan zie je geen popups als iemand zich aanmeldt, of tegen je begint te praten als je zit te gamen. Ideaal.
das het slechtste bericht dat je iemand kan sturen...pfffquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Door dit lig ik elke dag in foetushouding met mijn duim in mijn mond op de grond te rollen.
[..]
hoi
hoiquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
das het slechtste bericht dat je iemand kan sturen...pfff![]()
![]()
Tja, het is dat al mn vrienden MSN gebruiken, anders zaten we nog lekker op ICQquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat, en:
[..]
Oh, en verder:
MSN
*meldtquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef morningstorm het volgende:
echte bazen hebben ICQ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |