Dat gaat niet. De zenders die je noemt leveren geen vrij toegankelijke streams. Sommige andere Nederlandse zenders (de themakanalen van de NPO bijvoorbeeld, en een aantal Nederlandse regionale publieke omroepen) doen dat wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:38 schreef tommyboy55 het volgende:
Ik wil wel een programma hé!
Dus niet een TV kaart voor me computer
Heb je al een TV kaart dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:38 schreef tommyboy55 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn diverse oplossingen waarmee je je eigen (digitale) kabelsignaal op de computer kunt krijgen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1369176
Waar haal jij vandaan dat ontvangst van Ziggo digitale TV op een computer zou stoppen? Ik lees dat nergens op tweakers.net.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
Is niet aan te raden. Het wordt best een dure grap met de hardware plus het feit dat de support erop steeds minder wordt. Ziggo bijvoorbeeld stopt er al mee met het doorvoeren. (bron: tweakers frontpage)
analoog misschien wel, maar digitaal lan nog wel steeds. En op een tv kaart kan je ook een decoder aansluiten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
Is niet aan te raden. Het wordt best een dure grap met de hardware plus het feit dat de support erop steeds minder wordt. Ziggo bijvoorbeeld stopt er al mee met het doorvoeren. (bron: tweakers frontpage)
Exact. Neemt niet weg dat er genoeg kosteloos is te zien. Best 24 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Cothen het volgende:
Sounds like:
ik wil auto rijden, maar ik wil geen auto kopen
de Alphacrypt cam word in CI+ toestellen geblokeerd dus niet in CI toestellen grapjasquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ontvangst van Ziggo digitale TV op een computer zou stoppen? Ik lees dat nergens op tweakers.net.
En niemand bied dat dus aan via internet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:38 schreef tommyboy55 het volgende:
En het heeft geen Nederlandse zenders/programma's.quote:Op zondag 13 december 2009 09:09 schreef Adames het volgende:
Sopcast kan je gebruiken. Is een p2p systeem voor televisie. Echter meer geschikt voor losse programmas dan voor complete zenders. En kwaliteit is soms slechter.
Ik kijk normaal eredivisie live er mee. En ook wel eens sbs6 gekeken er mee.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef maartena het volgende:
[..]
En het heeft geen Nederlandse zenders/programma's.
Je moet dan een kastje op je TV kaart aansluiten, net als bij een gewone TV.quote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef funrider het volgende:
TV kaart heeft ook geen nut als je Tele2 als tv provider hebt. TV kaarten zijn dacht ik alleen geschikt voor kabel tv. Tele2 is iptv.
Ja een sport wedstrijd is wel te doen. Maar je krijgt er niet alle Nederlandse zenders mee.... althans, dat is bij mij nooit gelukt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Adames het volgende:
Ik kijk normaal eredivisie live er mee. En ook wel eens sbs6 gekeken er mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |