kut manquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef Beavis het volgende:
Ik heb sinds jaar en dag een fraaie NEE-NEE sticker op mijn brievenbus. Heerlijk geen last van spam en andere rommel op mijn deurmat.
Daarnet zat ik lekker te chillen, gaat plotseling de deurbel. Ik loop naar de voordeur en doe open. Staat er een jochie van een jaar of 12 met een schaapachtig glimlachje op zijn puistensmoel te verkondigen dat hij de folders rondbrengt en dat hij mij een vrolijk kerstfeest toewenst. Daarbij propt hij een suf kaartje in mij handen en probeert hij met zijn mismaakte gezicht vriendelijk naar mij te kijken.
Ik heb een stap naar buiten gedaan en alleen even gewezen naar mijn NEE-NEE sticker. Daarna liep ik naar binnen en trok ik de deur achter mij dicht. Zijn suffe kaartje heb ik maar weggegooid omdat ik vergeten was om het terug te geven.
Wat denkt zo'n kutjoch wel? Hij gooit nooit wat in mijn bus (omdat ik niks wil) maar daar wil hij wel geld voor? Sodemieter toch op, kutkind!!
oeahahahaha wat een grappige opmerkingquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef IJsblock het volgende:
Ik dacht bij het zien van de TT dat de plaatselijke pizzeria een blik Unox Spam kwam brengen.....
Als het aan mij lag, mochten die bezorgers hun reclamefolders vreten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
lijers![]()
zo vervelend... maargoed, wij krijgen ondanks onze NEE-NEE sticker ook nog wel eens foldersblinde honden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |