Ze huilt heel veel ja. En zoekt me steeds op. Ze weet gewoon neit wat haar overkomt. Daarom vind ik het vervelend om haar alleen te laten. Maar op zich kan dat toch geen kwaad voor 1 nacht?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef trovey het volgende:
Als ze niet naar buiten kan en een kater niet naar binnen....en oh ja vergeet je buren niet....een krolse kat is geen lolletje wat betreft het geluid
je hebt zojuist je eigen vraag beantwoord.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:59 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Ze huilt heel veel ja. En zoekt me steeds op. Ze weet gewoon neit wat haar overkomt. Daarom vind ik het vervelend om haar alleen te laten. Maar op zich kan dat toch geen kwaad voor 1 nacht?
Directe buren hebben we niet, dus dat scheelt.
Geen buren hier direct om me heen. En ik zal het huis goed afsluiten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:01 schreef trovey het volgende:
Voor de kat niet maar weet wel wat je je buren aandoet....die zullen niet blij zijn als je terugkomt en je kat heeft de hele nacht lopen roepen naar een kater.....leg de situatie in ieder geval even aan hen uit en bied vast je excuses aanals je toch besluit haar in huis te laten zitten voordat je straks met boze buren zit als je terugkomt.
Had even een stukje niet gelezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Geen buren hier direct om me heen. En ik zal het huis goed afsluiten.
ik hoop het ook! mijn katten (2 stuks, nestje van 5) komen ook van een poes die niet gesteriliseerd was, en gewoon buiten op straat werd gegooid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Waarom laat je haar krols worden? Wil je een nestje of staat er een afspraak voor sterilisatie?
Ik hoop dat laatste, er zijn al genoeg kittens die een huis zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |