abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75550566
Sorry dat ik jullie hier stoor, maar ik zit met een vraag.
Mijn poes is gisteren voor het eerst krols geworden en ik wil vanwege bepaalde omstandigheden een nacht doorbrengen bij een vriendin op een ander adres.
Kan ik haar gewoon alleen laten in het huis of is dat not done?
Haar meenemen in een reismandje vind ik ook geen optie.
pi_75550705
Als ze niet naar buiten kan en een kater niet naar binnen....en oh ja vergeet je buren niet....een krolse kat is geen lolletje wat betreft het geluid
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75550724
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef trovey het volgende:
Als ze niet naar buiten kan en een kater niet naar binnen....en oh ja vergeet je buren niet....een krolse kat is geen lolletje wat betreft het geluid
Ze huilt heel veel ja. En zoekt me steeds op. Ze weet gewoon neit wat haar overkomt. Daarom vind ik het vervelend om haar alleen te laten. Maar op zich kan dat toch geen kwaad voor 1 nacht?
Directe buren hebben we niet, dus dat scheelt.
pi_75550775
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:59 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Ze huilt heel veel ja. En zoekt me steeds op. Ze weet gewoon neit wat haar overkomt. Daarom vind ik het vervelend om haar alleen te laten. Maar op zich kan dat toch geen kwaad voor 1 nacht?
Directe buren hebben we niet, dus dat scheelt.
je hebt zojuist je eigen vraag beantwoord.
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+
pi_75550782
Voor de kat niet maar weet wel wat je je buren aandoet....die zullen niet blij zijn als je terugkomt en je kat heeft de hele nacht lopen roepen naar een kater.....leg de situatie in ieder geval even aan hen uit en bied vast je excuses aan als je toch besluit haar in huis te laten zitten voordat je straks met boze buren zit als je terugkomt.
Optimist tot in de kist
pi_75550861
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:01 schreef trovey het volgende:
Voor de kat niet maar weet wel wat je je buren aandoet....die zullen niet blij zijn als je terugkomt en je kat heeft de hele nacht lopen roepen naar een kater.....leg de situatie in ieder geval even aan hen uit en bied vast je excuses aan als je toch besluit haar in huis te laten zitten voordat je straks met boze buren zit als je terugkomt.
Geen buren hier direct om me heen. En ik zal het huis goed afsluiten.
pi_75550922
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Geen buren hier direct om me heen. En ik zal het huis goed afsluiten.
Had even een stukje niet gelezen ...maar inderdaad de boel heel goed afsluiten...ook niets op een kier laten staan want als die katers een krolse poes eenmaal doorhebben dan zijn ze niet te houden...desnoods doen ze het door een kier van een openstaand raam heen . Succes!
Optimist tot in de kist
pi_75551225
Sterkte TS!
Huh?
pi_75552740
Waarom laat je haar krols worden? Wil je een nestje of staat er een afspraak voor sterilisatie?
Ik hoop dat laatste, er zijn al genoeg kittens die een huis zoeken.

Wat betreft het alleen laten. Ze zal er niet dood aan gaan, maar een beetje zielig vind ik het wel. Het beestje snapt totaal niet wat haar overkomt en omdat er (gelukkig!) geen kater bijkan, kan ze haar gevoelens ook niet kwijt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75799418
Zo heb ik ooit ooit een nestje gekregen. Ik hou zielsveel van hen, hoor (van de 4 zijn er 3 bij ons gebleven) maar ik weet inmiddels dat echt de kleinste kier kittens op kan leveren.
Het is ook wel zielig om haar alleen te laten. Tegelijk is het zielig om haar uit haar vertrouwde omgeving mee te slepen als ze niet gewend is aan reizen.
En verder de vraag van Cat: De meningen zijn verdeeld over sterilisatie voor de eerste krolsheid. Ook bij dierenartsen. Eerlijk gezegd zou ik het ook niet weten aangezien ze elkaar er zo in tegenspreken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_75799508
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Waarom laat je haar krols worden? Wil je een nestje of staat er een afspraak voor sterilisatie?
Ik hoop dat laatste, er zijn al genoeg kittens die een huis zoeken.

ik hoop het ook! mijn katten (2 stuks, nestje van 5) komen ook van een poes die niet gesteriliseerd was, en gewoon buiten op straat werd gegooid.
Poes had dus geen huis meer, maar werd wel zwanger.
Gelukkig is ze opgevangen door het asiel, en bij mijn schoonmoeder geplaatst (als opvangster)
Bij haar thuis is ze ook bevallen, en alle kittens zijn goed terecht gekomen.

Poes moest helaas weer terug, omdat die enorm schuw was, en niet overweg kon met de katten die er al waren in huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')