dat idd. Geen idee wat er in de charts staat en het boeit me ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef TNA het volgende:
Mensen die ook maar een ene fuck geven om hitlijstenHet enige goed aan een hitlijst is dat het representeert welke commerciële bagger op dat moment leeft onder Tokkie-volk.
NO FUCKING SHITquote:omdat de intelligentie van zijn kijkerspubliek hartgrondig in twijfel wordt getrokken.
In ieder geval is de kwaliteit hard achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat idd. Geen idee wat er in de charts staat en het boeit me ook niet.
Wat er tegenwoordig in de charts staat is toch alleen maar bagger, ik volg de top40 al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat idd. Geen idee wat er in de charts staat en het boeit me ook niet.
Al jaren niet meer iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de charts staat is toch alleen maar bagger, ik volg de top40 al jaren niet meer.
Ja, dat was op zich al de contradictio in terminis.quote:
BBC zendt geen X Factor, maar ITV (dé SBS6 van Groot-Brittannië).quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb nooit gesnapt waarom de BBC dit soort SBS6-bagger wil uitzenden
Dat scheelt weer, ik meende wel eens zoiets gezien te hebben op de BBC.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
BBC zendt geen X Factor, maar ITV (dé SBS6 van Groot-Brittannië).
Ik vraag me af of Simon Cowell belasting ontduikt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef morningstorm het volgende:
anders verdient ie niet meerdohhh...
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:54 schreef Seam het volgende:
Simon Cowell is toch die kerel van dat filmpjes met die uilen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |