Meer foto's zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Zero17 het volgende:
Altijd lachen met zo'n huisfoto in de OP.
Waar mensen dan allemaal wel niet op gaan letten.![]()
Roze mokken, cashewnotenschalen, condooms (?) etc.
Arsenalquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Zero17 het volgende:
Altijd lachen met zo'n huisfoto in de OP.
Waar mensen dan allemaal wel niet op gaan letten.![]()
Roze mokken, cashewnotenschalen, condooms (?) etc.
Ok, maar bijv andere mensen die hun ranzige keuken ff showen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef tennisracket het volgende:
Meer valt er niet te zien eigenlijk
Ik heb ook wel eens een foto van mijn keuken gepost, hold up. Ga em ff zoeken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok, maar bijv andere mensen die hun ranzige keuken ff showen.
Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg, dat we het graag allemaal eens vanuit een andere hoek zouden willen bekijken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef tennisracket het volgende:
Meer valt er niet te zien eigenlijk
Da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:14 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg, dat we het graag allemaal eens vanuit een andere hoek zouden willen bekijken.
oké dan, voor ik begin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:14 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg, dat we het graag allemaal eens vanuit een andere hoek zouden willen bekijken.
Als je nou geen ranzige keuken hebt dan? Ik kan echt niet gewoon koken als de keuken een teringbende is zoals die van TSquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok, maar bijv andere mensen die hun ranzige keuken ff showen.
Als je dat niet hebt dan valt er niet zoveel te zien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Als je nou geen ranzige keuken hebt dan? Ik kan echt niet gewoon koken als de keuken een teringbende is zoals die van TS
Waarom 2quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn 2 oven's. Er staat ook nog een magnetron, alleen die kan je net niet zien.
Gewoon, omdat het kan.quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:
er ligt een condoom onder je koelkastquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:20 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn 2 oven's. Er staat ook nog een magnetron, alleen die kan je net niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |