Ga werkenquote:
Wat is een spoorknor ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Armoedzaaier!
Recessiekoning!
Spoorknor!
Dat gaat uitlopen in een flinke botsing / ontsporingquote:
Vet spannend!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:33 schreef IlseMathilde het volgende:
[..]
Dat gaat uitlopen in een flinke botsing / ontsporing
Is dit jouw poging om KLB weer leuk te maken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Armoedzaaier!
Recessiekoning!
Spoorknor!
gewoon om het kwartier, en ze zijn in een kwartier op schiedam centrem en dan pak je daar de treinquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die rijden zo onregelmatig als de pest kost me allemaal weer veel meer tijd
Huur een hovercraft voor een weekendquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die rijden zo onregelmatig als de pest kost me allemaal weer veel meer tijd
10 minuten wachten kwartier dan nog 5 minuten doe ik er alsnog meer dan 2x zo lang over =(quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon om het kwartier, en ze zijn in een kwartier op schiedam centrem en dan pak je daar de trein
Meid, leer er mee omgaan
2x zolang als een eindje van niks.. boeie, ga een boek lezen ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
10 minuten wachten kwartier dan nog 5 minuten doe ik er alsnog meer dan 2x zo lang over =(
geen commentaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom dat precies dan of roep je maar loos wat
je lijkt mijn moeder wel, die schreeuwt ook de hele dag dat ik mijn bek moet houdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lul geen dingen als je neit weet wat je zegt
je kan er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je lijkt mijn moeder wel, die schreeuwt ook de hele dag dat ik mijn bek moet houden
snik
Geeft niet mijn zoonquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je lijkt mijn moeder wel, die schreeuwt ook de hele dag dat ik mijn bek moet houden
snik
Ik rij liever in jouquote:
als je dat niet zou neuken ben je homoquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik rij liever in jou
EDIT: *checkt FoBo*
laat maar doen
wtfquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:44 schreef Babblefish het volgende:
Je kunt ook lopend gaan, mits banaan.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
als je dat niet zou neuken ben je homo
gogogogoo banaan topic cul, arme drommelquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb geen banaan dus dat gaat helaas niet lukken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is een faker, vrindquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |