Ik niet, maar las iets met schennisplegerquote:Op maandag 18 januari 2010 20:24 schreef Tism het volgende:
Welke FOK!ker woont er toevallig in het appartementencomplex St. Ursula?..![]()
Ik ook..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik niet, maar las iets met schennispleger?
..quote:Schennispleger actief in Roermonds appartementencomplex
In het Roermondse appartementencomplex St. Ursula aan de Begijnhofstraat is de voorbije weken een schennispleger actief geweest. De man draagt een opvallende blonde pruik en laat mensen lichaamsdelen in de schaamstreek zien. De schennispleger is zowel binnen als buiten het complex actief.
Van onze verslaggever
ROERMOND
De politie is een onderzoek gestart naar de man en heeft vrijdag een brief onder de bewoners van het complex verspreid waarin gevraagd wordt naar getuigen. Tot op heden hebben zich twee getuigen gemeld bij de politie.
http://www.limburger.nl/a(...)ppartementencomplex_
Da's bij mij achterquote:Rabobank in Swalmen overvallen
Een nog onbekende man heeft maandag even na vijf uur een bankfiliaal van de Rabobank aan de Brugstraat in Swalmen overvallen. Daarbij maakte hij een nog onbekend geldbedrag buit.
De man kwam met een bivakmuts over zijn gezicht de bank binnen en bedreigde een aanwezige bankmedewerker met een wapen. Nadat hij het geld had gekregen is de man de bank uitgevlucht. Voor zover bekend waren er volgens de politie op het moment van de overval geen klanten in de bank aanwezig. Bij de overval raakte niemand gewond.
De politie onderzoekt of er een verband bestaat met eerdere overvallen in de regio. Zo werd op 18 december vorig jaar een filiaal van de Rabobank in Stramproy overvallen.
Hij is ook net op tijd geweest, had een brief van de Rabobank dat ze minder medewerkers gaan inzetten en dat je vragen en zo kunt gaan stellen via een videoverbinding, dan is er niemand meer in de bank aanwezig en het maakt niet zo'n indruk als je met een pistool naar een scherm richt hequote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef Tism het volgende:
Nou zullen ze wakker van liggen bij die bank!..
Dat het nog kan anno 2010, lijkt wel weer op het wilde westen of de roerige jaren 80 herleven weer een beetje op tegenwoordig..![]()
..![]()
Het was op de Brugstraat. Ligt blijkbaar een SNS bank kwam ik vandaag achter.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij is ook net op tijd geweest, had een brief van de Rabobank dat ze minder medewerkers gaan inzetten en dat je vragen en zo kunt gaan stellen via een videoverbinding, dan is er niemand meer in de bank aanwezig en het maakt niet zo'n indruk als je met een pistool naar een scherm richt he
Oooooooow ok, hmmm, ja, heb er wel eens een bord zien hangen van de SNS bank ja, maar nog nooit iemand binnen zien gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Het was op de Brugstraat. Ligt blijkbaar een SNS bank kwam ik vandaag achter.
Een hele tijd geleden heb ik inderdaad ergens van die Google auto's zien rijden in Roermond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Een deel van Roermond en Swalmen (de rijksweg) is vanaf nu ook te bewonderen in Google Streetview. Zo te zien rond Pasen gefotografeerd want bij de bakker hangen allerlei paashaasjes voor de deur.
Heb het ff gecheckt..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Een deel van Roermond en Swalmen (de rijksweg) is vanaf nu ook te bewonderen in Google Streetview. Zo te zien rond Pasen gefotografeerd want bij de bakker hangen allerlei paashaasjes voor de deur.
Ja, er zou in elk geval technisch onderzoek worden uitgevoerd in de wagen zeiden ze. Moesten ze 'm alleen eerst ergens gaan openbreken, auto was op slot. Sleutels waren toen bij die woninginbraak gejat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef Tism het volgende:
Thanks voor de Update,
Nou maar hopen dat men er ook enig resultaat mee boekt, en dat ze een stukje DNA of zoiets vinden waardoor men die autodief snel kan opsporen, oppakken en dat ze hem of haar, daarna met een hele erge werkstraf weer snel naar huis sturen..
Heftig...quote:Dode bij verkeersongeval op A73 bij Linne
Op de A73 bij Linne is een dode gevallen bij een ongeluk waarbij zeker vijf voertuigen zijn betrokken. Minstens vier mensen zijn gewond geraakt. Er zijn twee vrachtwagens, twee personenauto's en een bestelbus tegen elkaar gebotst. De traumahelikopter werd opgeroepen. Het ongeval gebeurde rond 1 uur dinsdagmiddag op de rijbaan richting Venlo, voor de Roertunnel. Het verkeer uit beide richtingen wordt omgeleid over de Napoleonsbaan.
Bron: l1.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |