Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Tism het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn huisvuilnis niet is opgehaald vandaag door de huisvuilnisophaaldiensten?..
WTF!??..quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!Kwam mijn buurman me straks ook vertellen dat ze gisteren al waren geweest in plaats van vandaag, ik vannacht nog extra naar buiten gegaan om die bak buiten te zetten, kwamen ze blijkbaar niet. Had schijnbaar in de Trompetter ergens gestaan...
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!Kwam mijn buurman me straks ook vertellen dat ze gisteren al waren geweest in plaats van vandaag, ik vannacht nog extra naar buiten gegaan om die bak buiten te zetten, kwamen ze blijkbaar niet. Had schijnbaar in de Trompetter ergens gestaan...
Bron: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013quote:Grote hennepkwekerij in leegstaande eiermiijn Roermond
In het gebouw van de voormalige eiermijn in Roermond is een hennepkwekerij gevonden. De kwekerij werd ontdekt door onderzoek met warmtecamera's. Daarop was te zien dat er spanning stond op de elektriciteitsleidingen die naar het leegstaande gebouw lopen. Op de zolder werd een volgens de politie professionele hennepkwekerij ontdekt met meer dan 2000 planten. De planten worden opgeruimd, er is niemand aangehouden
and now we wait...quote:
Dat heb ik sinds de herindeling nooit meer gezien. Vroeger, toen Swalmen nog gemeente Swalmen was (proef de nostalgiequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.
Alweerquote:Trouwens:
[..]
Bron: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Om half 10 langsgereden en toen stond er inderdaad een vrachtwagen van Van Gansewinkel.
Ik niet, niemand hier in het pand trouwens, en zo te zien lijkt het wel alsof ze de hele straat hier hebben overgeslagen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.
..quote:
..quote:Dat heb ik sinds de herindeling nooit meer gezien. Vroeger, toen Swalmen nog gemeente Swalmen was (proef de nostalgie) deden ze dat wel en kreeg je in het begin van het jaar een afvalkalender, waar meteen al de afwijkende data op stonden. Was het altijd meteen duidelijk, Roermond kan dat schijnbaar niet op een duidelijke manier overbrengen...
..quote:AlweerTijd geleden is daar toch die brand geweest en bleek er toch ook al een hennepkwekerij te zitten
Wie was dat? Weet je dat toevallig?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:37 schreef Tism het volgende:
Ik ben niet zo van de goede doelen, maar omdat een heel leuk meisje me aansprak heb ik zojuist 2 hele Euro's gedoneerd aan 3FM Serious Request..![]()
Ze staan op het Munsterplein..![]()
Respect voor de zanger/gitarist in de kiosk die met deze koude daar in dat ding zit te pingelen op een gitaar..
Ik denk Milow..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wie was dat? Weet je dat toevallig?
Ja nu ja!..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Nu????
Moet zo nog ff naar munsterplein. Althans ik loop erlangs.
Ah, ik weet nu wie het was, dat was Jeroen, een oud-klasgenoot van me, zag het net op zijn Hyves staan. Ze hadden 910 euro opgehaald daar.quote:
Ja, dat zag ikquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
is dus in het pand van Villa Fiësta
..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, ik weet nu wie het was, dat was Jeroen, een oud-klasgenoot van me, zag het net op zijn Hyves staan. Ze hadden 910 euro opgehaald daar.
Yes sir!..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:50 schreef Metalfreak het volgende:
En daar zat 2 euro van jou bij?
Iedereen fijne kerstdagen gewenst
ondanks dat ik zelf een schijthekel heb aan kerstmis

Klinkt als een negertent.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand trouwens al gehoord van een nieuwe tent op de Veldstraat genaamd Flavours?
http://www.dancingflavours.nl/
Zag er net een poster van hangen in Roermond, had er eerder nog nooit iets van gehoord.
WAT ?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je fel gekleurde t-shirts/truien kunt kopen? Ik ga zaterdag nog even wat halen voor het nieuwe jaar
Dat is café Plan B geworden, waar af en toe techno/minimal feestjes worden gehouden. Wilden er 2e kerstdag naartoe gaan omdat een vriend van ons moest draaien daar, maar hoorde van anderen al dat er maar 10 man binnen waren en dat het bier lauw was... Uiteindelijk ook niet meer aangekomen daar, alleen in de Kade geweestquote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klinkt als een negertent.
Is Friends nog open trouwens?
Nee, wel 19 decemberquote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WAT ?
Was je 2e kerstdag in de Cheetah ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |