zag ze vandaag staan in de intersport @ retailpark.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand een goed adres om schaatsen te kopen in Roermond eo?
13+ ? Jij geilt op kleine kindjes van een jaar of 14quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer worden cafe's eens 13+![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:02 schreef Tism het volgende:
Kijk nog maar eens goed uit je raam dan..
En er zat ook wel wat sneeuw bij, maar dat kon je alleen goed zien als je naar een goede lichtbron keek..quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Het regende
En weer geen witte kerst.!!!
Kerst zuigt inderdaad!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Tism het volgende:
[..]
En er zat ook wel wat sneeuw bij, maar dat kon je alleen goed zien als je naar een goede lichtbron keek..![]()
Kerst..!
Ja lol..quote:
Puik idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja lol..![]()
En dan na de kerst zekers weer KLB topics openen, over dat je weer 6 kilo bent aangekomen met de kerstdagen, en dat je de eerste weken na kerst in de friettenten moet gaan vragen wat een beetje goed te vreten is, en niet te vet is, omdat je jezelf te mollig vindt, en moet gaan afvallen..
Ga je gang, maak er maar iets moois van..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Puik idee.
Wil je hem zelf in uitvoering brengen of moet ik het doen.
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Tism het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn huisvuilnis niet is opgehaald vandaag door de huisvuilnisophaaldiensten?..
WTF!??..quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!Kwam mijn buurman me straks ook vertellen dat ze gisteren al waren geweest in plaats van vandaag, ik vannacht nog extra naar buiten gegaan om die bak buiten te zetten, kwamen ze blijkbaar niet. Had schijnbaar in de Trompetter ergens gestaan...
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!Kwam mijn buurman me straks ook vertellen dat ze gisteren al waren geweest in plaats van vandaag, ik vannacht nog extra naar buiten gegaan om die bak buiten te zetten, kwamen ze blijkbaar niet. Had schijnbaar in de Trompetter ergens gestaan...
Bron: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013quote:Grote hennepkwekerij in leegstaande eiermiijn Roermond
In het gebouw van de voormalige eiermijn in Roermond is een hennepkwekerij gevonden. De kwekerij werd ontdekt door onderzoek met warmtecamera's. Daarop was te zien dat er spanning stond op de elektriciteitsleidingen die naar het leegstaande gebouw lopen. Op de zolder werd een volgens de politie professionele hennepkwekerij ontdekt met meer dan 2000 planten. De planten worden opgeruimd, er is niemand aangehouden
and now we wait...quote:
Dat heb ik sinds de herindeling nooit meer gezien. Vroeger, toen Swalmen nog gemeente Swalmen was (proef de nostalgiequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.
Alweerquote:Trouwens:
[..]
Bron: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Om half 10 langsgereden en toen stond er inderdaad een vrachtwagen van Van Gansewinkel.
Ik niet, niemand hier in het pand trouwens, en zo te zien lijkt het wel alsof ze de hele straat hier hebben overgeslagen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.
..quote:
..quote:Dat heb ik sinds de herindeling nooit meer gezien. Vroeger, toen Swalmen nog gemeente Swalmen was (proef de nostalgie) deden ze dat wel en kreeg je in het begin van het jaar een afvalkalender, waar meteen al de afwijkende data op stonden. Was het altijd meteen duidelijk, Roermond kan dat schijnbaar niet op een duidelijke manier overbrengen...
..quote:AlweerTijd geleden is daar toch die brand geweest en bleek er toch ook al een hennepkwekerij te zitten
Wie was dat? Weet je dat toevallig?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:37 schreef Tism het volgende:
Ik ben niet zo van de goede doelen, maar omdat een heel leuk meisje me aansprak heb ik zojuist 2 hele Euro's gedoneerd aan 3FM Serious Request..![]()
Ze staan op het Munsterplein..![]()
Respect voor de zanger/gitarist in de kiosk die met deze koude daar in dat ding zit te pingelen op een gitaar..
Ik denk Milow..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wie was dat? Weet je dat toevallig?
Ja nu ja!..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Nu????
Moet zo nog ff naar munsterplein. Althans ik loop erlangs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |