Ik zit op een school met van alles wat. Er zitten Turken, Marokkanen, Afghanen, Afrikanen, Polen, en Nigerianen enzovoorts op mijn school. Dit maakt me in feite niks uit. Afrikanen, Polen, Nigerianen... enzovoorts gedragen zich netjes en zijn leergierig. Integendeel tot de Turken, Marokkanen en Afghanen. Deze misbruiken, vervuilen de lucht met hun gore scheldwoorden, vernielen en verpesten de sfeer.
Zo gebeurde er gisteren ook weer wat: de Marokkanen, Turken en Afghanen liepen door school om zo 'leden' te werven om achter hun aan te lopen. Ze schreeuwden alles bij elkaar. Je moest achter hun aanlopen. Ze wouden een grote groep hebben die hun volgden, zodat je dan met deze groep door school kunt lopen zodat ze konden laten zien hoe superieur ze wel niet zijn...
Op een gegeven moment liep de halve school achter hun aan.
Dat was nog maar 1 ding waaraan ik me erger.
Ook erger ik me dood aan de zogenaamde 'wannabe's'. Dit zijn een soort van schoothondjes die dat tuig de hele tijd achter na lopen. Of ze naar huis brengen achter op hun fiets. Deze gaan bij de liederen zitten omdat ze anders niks voorstellen. Je kan ze herkennen aan een brilletje, voetbalsokken, cheapass Scapino schoenen en een trainingsbroek.
Klacht: Marokkanen, Turken en Afghanen bij ons op school.