quote:
We gingen met de PABO naar Madrid. We hebben daar een basisschool bezocht en een universiteit. Natuurlijk ook de nodige musea, maar voor de rest hadden we erg veel vrije tijd dus dat was wel tof!
Ik heb mijn ogen uitgekeken. We zaten midden in het centrum van Sol, dus dat was wel gaaf. Er is altijd wel wat te doen in Sol! Ik heb de nodige politieachtervolgingen gezien... De eerste dag dat we daar waren was het al meteen raak en iedereen was ontzettend verbaasd. Maar als je het elke dag ziet, wordt het gewoon normaal
We hadden trouwens ook veel geluk met het weer. Als wij een week eerder waren gegaan hadden we een week vol regen gehad. Nu hebben we elke dag ongeveer een temperatuur van 32 graden gehad, dus zeer lekker!
Wel een nadeel is dat je niet uit de kraan kan drinken, dus je moet altijd een fles water meeslepen
![]()
Maarja, je kunt op iedere hoek wel een fles water halen dus zo'n big deal was dat ook niet.
We moesten een les geven per tweetal op een basisschool. Toch wel lastig als de lerares absoluut geen woord Engels spreekt en de kinderen kunnen alleen tellen in het Engels. Nouja, met handen en voeten toch duidelijk gemaakt wat ze moesten doen!
Maar ik ga nu slapen... Heb bijna 30 uur geen slaap gehad