Ja dan wordt het lastig als je niet kan beatmatchen he sukkelquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef pr0tege het volgende:
Klacht: Midi controller na 5 dagen nog steeds niet binnen.
Subklacht: Ik moet vanavond draaien ZONDER controller
dat sync knopje werkt ook als je er met de muis op klikt.quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lastig als je niet kan beatmatchen he sukkel
Ik was in de veronderstelling dat hij met CD's ging draaien omdat met je muis in virtual dj gaan mixen voor publiek niet gaat werken. ivm met EQ en volume knoppen die die niet tegelijk kan besturenquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
dat sync knopje werkt ook als je er met de muis op klikt.
Die dingen gaan nog wel ff mee denk ik zo!quote:Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik draai nog steeds op jouw oude draaitafels
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef pr0tege het volgende:
Hercules MP3 E2 Midi Controller (..) voor het luttige bedrag van 89,95.
(..)
Ik hoef niet perse van die dure hardware als het ook iets goedkoper kan. Een midi controller is een midi controller!
Technologie is weer vooruit gegaan ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
Digitale dj.
Wtf is er gebeurd met platen???
;Dquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Baxshop het volgende:
Goedemiddag dames en heren,
ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.
Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.
Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.
Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
Dan weet jij ook vast wel dat vinyls er helemaal uitgaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
CD-spelers![]()
Gewoon vinylMaargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
Post gaat tenslotte snachts rond door het land.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''
Kan ik godverdomme daar weer achteraanHeb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet
) voordat ik een antwoord terug heb
![]()
Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
WTF?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Post gaat tenslotte snachts rond door het land.
Beste Pr0tege,quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''
Kan ik godverdomme daar weer achteraanHeb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet
) voordat ik een antwoord terug heb
![]()
Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
Ik heb net nog gekeken op Track&Trace en de verzending is gewijzigd naar Zending gesorteerd. Maar of ik hem dan morgen ook hebquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef Baxshop het volgende:
[..]
Beste Pr0tege,
dank voor je reactie. Ik ben zeker wel van Bax-shop.nl en heb zojuist even alle emailboxen doorgelopen maar ik heb geen mail van je ontvangen. Althans, niet van iemand die onder de naam Pr0tege door het leven gaat.
Kan je mij persoonlijk mailen? Dan zal ik daar z.s.m. op terug komen. Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet, want het serviceteam van TNT is al naar huis en is dus niet meer bereikbaar.
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
Ooit van kerstdrukte bij de post gehoord? Jij bent echt kankerdom serieus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''
Kan ik godverdomme daar weer achteraanHeb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet
) voordat ik een antwoord terug heb
![]()
Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef Baxshop het volgende:
[..]
Beste Pr0tege,
dank voor je reactie. Ik ben zeker wel van Bax-shop.nl en heb zojuist even alle emailboxen doorgelopen maar ik heb geen mail van je ontvangen. Althans, niet van iemand die onder de naam Pr0tege door het leven gaat.
Kan je mij persoonlijk mailen? Dan zal ik daar z.s.m. op terug komen. Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet, want het serviceteam van TNT is al naar huis en is dus niet meer bereikbaar.
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
Goedemorgen Remsjo,quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Je bent er hopelijk inmiddels achter gekomen dat de Koopavond niet gisteravond was, maar donderdag is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Vanavond hebben ze koopavond. Ik ga twee van die lasertjes halen (:
Ik zie in de OP weinig vragen staan eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Je snapt heus wel wat ik bedoel, en anders doe je gruwelijk je best mij niet te willen snappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie in de OP weinig vragen staan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |