Oké deze shit was bizar. No joke. Echt gebeurd. For reals, realsies, eerlijk.
Geen smilies in dit verhaal omdat dat artistiek is.
Ik zo chill naar huis fietsen van een avondje stappen. Stopt er ineens een auto naast mij; "psst psst heb je wiet en shit bij je?' Laat het nou net zo zijn dat ik wiet bij mij had maar geen shit. Bleek hij toch ineens nog ergens vloei en shit bij zich te hebben. Ik in al mijn enthousiasme CHILL, want zo dacht ik dat wij dan chill konden smoken, niet wetende dat ik eigenlijk gewoon geraped of geroofd kon worden omdat dat deze heer een heer van marokkaanse afkomst was!!! OMG
Dus ik zo chill draaien en ondertussen hij zo van 'hey ben je geil, ik wil je wel pijpen' WTFWTFWTF doe ik hier met een homofiele marokkaan DAT DIT KAN IN NEDERLAND KANKER HOEREN IK WIL NAAR MAROKKO WAAR DIT SOORT MENSEN
OPGEHANGEN WORDEN!!!1 Ik ben daar niet van gediend en maak dit duidelijk en hij natuurlijk zeggen dat hij een grapje maakte LEUGENAAR VIEZE AIDSJONG!!
Joint bijna op, begon hij WEER over dat hij geil was en mij een kusje wil geven... IK WIL DAT NIET JONG zei ik. Hij had ineens 2 kinderen en een vrouw. WTFWTF alweer. Dus toen na een hoop gelul dat ik marokkanen niet vertouwde en of ik geen homo was ben ik maar uitgestapt en mijn weg na een eckte gangsterboks met de fiets vervolgd.
KLACHT: Ik stap zomaar bij een marokkaan in die uiteindelijk een leugenachtige homo is.
KLACHT2: Ik deel mijn wiet met een buitenlander.
Bonusklacht: Dit is echt gebeurd. En mij wiet is in hoeveelheid gezakt.
Antiklacht: De joint was chilluuuund.