haterquote:
eensquote:
dat kan ik wel ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:17 schreef Choad het volgende:
Zou je dit allicht kunnen illustreren aan de hand van illustraties dan wel een door jezelf vervaardigde paint?
Z'n vinger wordt als A4 gebruikt tegenwoordig. Daarom slingert 'ie zo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:25 schreef Choad het volgende:
Bedankt. Wat is er met je hand aan de hand als ik vragen mag?
das een rukvingerquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:25 schreef Choad het volgende:
dat is een goede vraag en op zichzelf al een topic waard.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:25 schreef Choad het volgende:
Ojee dat is inderdaad wel vervelend. Zal hij nog genezen? Kun je wel een topic over maken misschien jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is een goede vraag en op zichzelf al een topic waard.
maar ik was op mijn vinger gevallen tijdens het traplopen.
ja.
dat is normaal ook wel ja, maar nu moet ik mijn rechterduim drukken op de beugel en dat doet een beetje pijn want ik ben geen bikkel/straatvechter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:34 schreef Choad het volgende:
[..]
Ojee dat is inderdaad wel vervelend. Zal hij nog genezen? Kun je wel een topic over maken misschien ja![]()
Maar ik dacht dat die beugels er juist waren om het bier gemakkelijker te voorzien van een opening om door te drinken?
Oei dat is vervelend. Mocht je hulp nodig hebben dan zou ik daar een topic over openenquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is normaal ook wel ja, maar nu moet ik mijn rechterduim drukken op de beugel en dat doet een beetje pijn want ik ben geen bikkel/straatvechter.
Nee, want daar is er maar één van op Fok!quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is normaal ook wel ja, maar nu moet ik mijn rechterduim drukken op de beugel en dat doet een beetje pijn want ik ben geen bikkel/straatvechter.
Dan blijft alleen die fles over.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
waar zwart wit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |