Toch wel. Honger, en toen we he zeiden tegen die gast kwam soort zwerver naast ons staan en die zei dat we hem normaal moesten aansprekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En je gaat me niet wijs maken dat je echt ene half uur hebt staan wachten
Waar de fok is het om deze tijd des dags zo druk bij een BK?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch wel. Honger, en toen we he zeiden tegen die gast kwam soort zwerver naast ons staan en die zei dat we hem normaal moesten aanspreken
oprotten tuig
Weet ik hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar de fok is het om deze tijd des dags zo druk bij een BK?
Hoe weet jij wat hij denkt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:30 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
de stoel wou hij gooien, maar het ging nooit verder dan de gedachte
Fak man, dan ga je toch ergens anders kanen!quote:
Lees eens de TT, dat kickt ass , maar de OP is kut..quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat hij denkt?
Jamaar dat heb ik al gemeld!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:31 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Lees eens de TT, dat kickt ass , maar de OP is kut..
Ja behalve als je hele lichaamshouding in een agressieve stand staatquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:30 schreef Skeletor het volgende:
Oogcontact zoeken?![]()
Dat schijnt normaal te zijn in een sociale omgeving![]()
![]()
tsja..quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:31 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Lees eens de TT, dat kickt ass , maar de OP is kut..
broodje bij burger king eten waarna bijna stoel in oog negerquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar dat heb ik al gemeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |