Nee hoor, ik wil graag jullie suggesties horen. Maakt niet meer uit, das verleden tijd. Dquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-seks-hebben-gehad-topic
wat moet ik zeggen na dat 'heey" ??quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je bent blijkbaar tegengevallen, maarja als ze je nu ontblokt heeft zal je wel de reboundguy kunnen worden als ze net een relatie heeft gehad.
Dus begin maar met : heey,succes man
Lang niet gesproken, hoe gaat het, wat doe je tegenwoordig, zin om een keer wat leuks te doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen na dat 'heey" ??
Smooth operatorquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:48 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Lang niet gesproken, hoe gaat het, wat doe je tegenwoordig, zin om een keer wat leuks te doen?
lang niet gesprokenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen na dat 'heey" ??
Wat is IMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef remlof het volgende:
Ow en ontopic, de seks was zo slecht dat ze je maar niet meer heeft aangesproken?
Instant Messenger, waarschijnlijk MSNquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wat is IMMMMMMMMMMM
zeg nou us dan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Instant Messenger, waarschijnlijk MSN
WIE IS HET!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef remlof het volgende:
Ow en ontopic, de seks was zo slecht dat ze je maar niet meer heeft aangesproken?
ja euh als je online al niet stoer bent wat moet dat worden in bed!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je niet eens een openingszin voor MSN kan verzinnen dan snap ik heel goed dat ze je niet wil neuken.
Nee hoor, die kwam maar liefst 3 of 4 keer klaar zelfs.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef remlof het volgende:
Dat heeft niets met stoer te maken, dat heeft met intelligentie en natuurlijke selectie te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ja euh als je online al niet stoer bent wat moet dat worden in bed!
Djezus zeg!
je bedoelt dus de tweede keer, dat ze mij had beloofd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je niet eens een openingszin voor MSN kan verzinnen dan snap ik heel goed dat ze je niet wil neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |