Nee hoor, ik wil graag jullie suggesties horen. Maakt niet meer uit, das verleden tijd. Dquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-seks-hebben-gehad-topic
wat moet ik zeggen na dat 'heey" ??quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je bent blijkbaar tegengevallen, maarja als ze je nu ontblokt heeft zal je wel de reboundguy kunnen worden als ze net een relatie heeft gehad.
Dus begin maar met : heey,succes man
Lang niet gesproken, hoe gaat het, wat doe je tegenwoordig, zin om een keer wat leuks te doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen na dat 'heey" ??
Smooth operatorquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:48 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Lang niet gesproken, hoe gaat het, wat doe je tegenwoordig, zin om een keer wat leuks te doen?
lang niet gesprokenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen na dat 'heey" ??
Wat is IMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef remlof het volgende:
Ow en ontopic, de seks was zo slecht dat ze je maar niet meer heeft aangesproken?
Instant Messenger, waarschijnlijk MSNquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wat is IMMMMMMMMMMM
zeg nou us dan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Instant Messenger, waarschijnlijk MSN
WIE IS HET!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef remlof het volgende:
Ow en ontopic, de seks was zo slecht dat ze je maar niet meer heeft aangesproken?
ja euh als je online al niet stoer bent wat moet dat worden in bed!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je niet eens een openingszin voor MSN kan verzinnen dan snap ik heel goed dat ze je niet wil neuken.
Nee hoor, die kwam maar liefst 3 of 4 keer klaar zelfs.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef remlof het volgende:
Dat heeft niets met stoer te maken, dat heeft met intelligentie en natuurlijke selectie te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:03 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ja euh als je online al niet stoer bent wat moet dat worden in bed!
Djezus zeg!
je bedoelt dus de tweede keer, dat ze mij had beloofd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je niet eens een openingszin voor MSN kan verzinnen dan snap ik heel goed dat ze je niet wil neuken.
Om behulpzaam te zijn. "Hey, sorry dat ik zo opdringerig was toen je oom de pijp uit lag te gaan"quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Nee hoor, die kwam maar liefst 3 of 4 keer klaar zelfs.
En dat liet ze weten. Tot het laatste moment toe die nacht, bleef ze kussen en giechelen...
Alleen wat erna gebeurde, die komende dagen, haar oom of zo op z'n sterfbed, ik blijven irriteren met "wanneer kom je terug dame" want ze had me beloofd terug te komen over een dagje of 7 en uiteindelijk werd ze zo boos van mijn opdringerigheid dat ze voorgoed verdween (door mij niet meer te antwoorden)...
Sorry, MSN natuurlijk: "Hey, srry dak k z0 zt t pushen toen je 00m RIP lag te gAan."quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Om behulpzaam te zijn. "Hey, sorry dat ik zo opdringerig was toen je oom de pijp uit lag te gaan"
Heb ik een zusje?quote:
Nou bv! Dat is echt heel fout je weetz wel tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Om behulpzaam te zijn. "Hey, sorry dat ik zo opdringerig was toen je oom de pijp uit lag te gaan"
wat noem je dan iemand dat je alleen één enkele maal gewipt hebt? en niet te vulgair ook :-pquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je iemand een keer een veeg geeft is het toch niet meteen je "sekspartner" of heb ik ergens een memo gemist?
Ik dacht dat men zoiets een one night stand noemde.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:13 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
wat noem je dan iemand dat je alleen één enkele maal gewipt hebt? en niet te vulgair ook :-p
die ging alweer offline voordat jullie met de eerste inhoudelijke reactie konden komen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar ter zake, heb je d'r inmiddels al aangesproken? Of ben je weer geblockt?
Jammer, niet een ander meisje op MSN waar we leuke openingszinnen voor kunnen verzinnen? En dat jij dan de logs post zodat we kunnen kijken of ze werken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:16 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
die ging alweer offline voordat jullie met de eerste inhoudelijke reactie konden komen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |