Vertel...quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Strijkplank. het volgende:
anti-klacht: verwijderd van de open dag :p
Dit valt mij inderdaad ook tegen. Dacht dat TS op het eerste gezicht een pauper was van 14.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Als dit echt het niveau van de toekomstige HBO student is .. vrees ik met grote vrezen.
Ik doe zelf ook een HBO opleiding, maar kom nooit mensen zoals ts tegen eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:29 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Dit valt mij inderdaad ook tegen. Dacht dat TS op het eerste gezicht een pauper was van 14.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Strijkplank. het volgende:
En t meenemen van gratis troep op zon "markt". T is toch gratis? Waarom mag ik dan niet 6 bieropeners meenemen?
baas.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Strijkplank. het volgende:
Zit nu in t eerste jaar.. Dus toekomstig kan je t niet noemen.. En tja, reden van verwijdering.. Laten we t maar op ordeverstoring houden.. En t meenemen van gratis troep op zon "markt". T is toch gratis? Waarom mag ik dan niet 6 bieropeners meenemen?
Laat die meter eens op mij los. Wat zegt ie??quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:44 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mijn intelligent-o-meter doet TS MBO niveau 1
Fatal errorquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat die meter eens op mij los. Wat zegt ie??
dan is ie kapot! Moet je m ff laten maken bij de afdeling electronica, waar ik toevallig zit..quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:44 schreef TwyLight het volgende:
Volgens mijn intelligent-o-meter doet TS MBO niveau 1
Strijkplank, Stali flirt met je (andere topic!)quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:46 schreef Strijkplank. het volgende:
[..]
dan is ie kapot! Moet je m ff laten maken bij de afdeling electronica, waar ik toevallig zit..
je moederquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Strijkplank. het volgende:
Ga ik vandaag voor de grap even met 2 vrienden mee naar de TU in ehv.. Had een dag vrij en doe HBO dus heb er eigenlijk niks te zoeken.. Naja beetje kutten maar daar.. Maar wat een volk loopt daar rond zeg.. Een kneuzenkermis..
Klacht: TU knuppeltjes
anti-klacht: verwijderd van de open dag :p
en gratis brood, mars en drinken!
Stali, ik heb m'n best gedaan hoor maar hij zit alweer ergens andersquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Strijkplank, Stali flirt met je (andere topic!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |