SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef flaykd het volgende:GG, echt :p ik moest net ook lachen bij die nadere tropic toen je zei anus jij denkt is jet oetsenbord kapot? bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubun Tomata
vreemd verhaal,quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Teezie het volgende:
Ik heb een huisgenoot (lees verder) en die begint me een beetje te irriteren. Wat hij namelijk doet is heel de dag niet pissen. En dan als ik ga slapen gaat hij pissen en schreeuwt daarbij: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Ik heb heel vaak tegen hem gezegd of hij daarmee wilt stoppen en elke dag zegt hij dat hij het niet meer gaat doen.. Dit is al 10 jaar bezig.
Het goede nieuws (ja dat is er ook nog) is dat hij gister is overleden :p
rip aan de nabestaanden blablabla rafel op een bromfiets zonder helm.
laters
Nee de klacht is dat rafel mijn helm heeft gejat maar toch brommer rijdt zonderquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef enno het volgende:
De klacht is dat je je huisgenoot nier meer klaar hoort komen bij het pissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |