Fuck, het kon m'n broer wezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb dus een huisgenoot die de hele dag WoW speelt of gewoon hele dag films kijkt. Het is net een hamster, de hele dag en avond zit ie op gesloten op z'n kamer (af en toe hoor je een stoel schuiven or een scheet uit z'n kamer) maar midden in de nacht komt hij tot leven en wordt hij actief, en dat is ook het grote probleem. Hij loopt dan de hele tijd heen en weer door het app, maakt eten klaar, gaat douchen of films (met geluid aan) in de gemeenschappelijke ruimte (vlak naast mijn slaapkamer).
Kwam die ene school moordenaar niet uit finlandquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb dus een huisgenoot die de hele dag WoW speelt of gewoon hele dag films kijkt. Het is net een hamster, de hele dag en avond zit ie op gesloten op z'n kamer (af en toe hoor je een stoel schuiven or een scheet uit z'n kamer) maar midden in de nacht komt hij tot leven en wordt hij actief, en dat is ook het grote probleem. Hij loopt dan de hele tijd heen en weer door het app, maakt eten klaar, gaat douchen of films (met geluid aan) in de gemeenschappelijke ruimte (vlak naast mijn slaapkamer).
De afgelopen dagen presteerde hij het om 4.00 's morgens de wekker te zetten en eten te koken.Ik werd wakker van de herrie en rond 5.00 zag ik hem aardappelen, vlees en ketchup zitten vreten, ondertussen filmpje te kijken. Hoe super triest ben je om zo vroeg al te gaan vreten en films te gaan kijken. Totaal verstoord ritme heeft die gast, sociaal gestoord ook. Loopt hele dagen in dezelfde kleding, korte broek, slippers aan, terwijl het hier in Finland toch behoorlijk vriest.
Klacht: sociaal gestoorde huisgenoot
speelt WoW hele dag en avond
verstoort dag/nacht ritme
maakt veel lawaai rond 4 of 5 in de ochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Was het maar zo. Nee Finnen zijn juist erg van de regels en elkaar rust gunnen. Nee deze vrolijke vriend komt uit Estlandquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef o.us het volgende:
MoorDwensen op FOK!.
Zal vast nooit gebeuren.
IN SOVJET RUSSIA,YOU IRRITATE NOOBSquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Was het maar zo. Nee Finnen zijn juist erg van de regels en elkaar rust gunnen. Nee deze vrolijke vriend komt uit Estland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom probeer je niet hem te helpen dan?? ipv toekijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Afvoerput het volgende:
In mijn studentenhuis zit ook zo'n parasiet. Geen school, geen werk, ridicuul leefritme. Ik hoor af en toe wat gekuch en soms wat gestommel. Ik vraag mij dagelijks af hoelang hij dit nog volhoudt..
Helpen? Waarschijnlijk leeft hij van zijn stufi (hij heeft inmiddels 3 studies voortijdig gestaakt). Elke maand wordt zijn schuld groter en groter. Ik lach hem over een paar jaar hard in zijn gezicht uit. Nu laat ik hem nog maar even in zijn fantasiewereldje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
waarom probeer je niet hem te helpen dan?? ipv toekijken
die gast heeft psychiatrische hulp nodig, maar goed in NL krijgt ie dat ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Helpen? Waarschijnlijk leeft hij van zijn stufi (hij heeft inmiddels 3 studies voortijdig gestaakt). Elke maand wordt zijn schuld groter en groter. Ik lach hem over een paar jaar hard in zijn gezicht uit. Nu laat ik hem nog maar even in zijn fantasiewereldje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |