abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75536007
Ik heb dus een huisgenoot die de hele dag WoW speelt of gewoon hele dag films kijkt. Het is net een hamster, de hele dag en avond zit ie op gesloten op z'n kamer (af en toe hoor je een stoel schuiven or een scheet uit z'n kamer) maar midden in de nacht komt hij tot leven en wordt hij actief, en dat is ook het grote probleem. Hij loopt dan de hele tijd heen en weer door het app, maakt eten klaar, gaat douchen of films (met geluid aan) in de gemeenschappelijke ruimte (vlak naast mijn slaapkamer).

De afgelopen dagen presteerde hij het om 4.00 's morgens de wekker te zetten en eten te koken. Ik werd wakker van de herrie en rond 5.00 zag ik hem aardappelen, vlees en ketchup zitten vreten, ondertussen filmpje te kijken. Hoe super triest ben je om zo vroeg al te gaan vreten en films te gaan kijken. Totaal verstoord ritme heeft die gast, sociaal gestoord ook. Loopt hele dagen in dezelfde kleding, korte broek, slippers aan, terwijl het hier in Finland toch behoorlijk vriest.

Klacht: sociaal gestoorde huisgenoot
speelt WoW hele dag en avond
verstoort dag/nacht ritme
maakt veel lawaai rond 4 of 5 in de ochtend
pi_75536059
Op een forum aankondigen dat je iemand gaat omleggen

Ben je hem echt ZO beu?
pi_75536065
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb dus een huisgenoot die de hele dag WoW speelt of gewoon hele dag films kijkt. Het is net een hamster, de hele dag en avond zit ie op gesloten op z'n kamer (af en toe hoor je een stoel schuiven or een scheet uit z'n kamer) maar midden in de nacht komt hij tot leven en wordt hij actief, en dat is ook het grote probleem. Hij loopt dan de hele tijd heen en weer door het app, maakt eten klaar, gaat douchen of films (met geluid aan) in de gemeenschappelijke ruimte (vlak naast mijn slaapkamer).
Fuck, het kon m'n broer wezen.
pi_75536072
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:01 schreef Leonidas82 het volgende:

De afgelopen dagen presteerde hij het om 4.00 's morgens de wekker te zetten en eten te koken. Ik werd wakker van de herrie en rond 5.00 zag ik hem aardappelen, vlees en ketchup zitten vreten, ondertussen filmpje te kijken. Hoe super triest ben je om zo vroeg al te gaan vreten en films te gaan kijken. Totaal verstoord ritme heeft die gast, sociaal gestoord ook. Loopt hele dagen in dezelfde kleding, korte broek, slippers aan, terwijl het hier in Finland toch behoorlijk vriest.

Klacht: sociaal gestoorde huisgenoot
speelt WoW hele dag en avond
verstoort dag/nacht ritme
maakt veel lawaai rond 4 of 5 in de ochtend
Kwam die ene school moordenaar niet uit finland
yer not one of dem smart felers are ye?
pi_75536082
finnen
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_75536108
Pics van huisgenoot ?
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:45 #7
250488 Teezie
niet(machine)
pi_75536123
De volgende 3 onderwerpen zijn genomineerd voor de -Award:
Ketchup
WoW
Finland

En de winnaar is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubun Tomata
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:52 #8
283048 Cerebro
BigHeadz will rise again!
pi_75536127
Finland heeft ook een hoog zelfmoord cijfer
Be there or be ▀
pi_75536146
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef Homdeck het volgende:
finnen
Was het maar zo. Nee Finnen zijn juist erg van de regels en elkaar rust gunnen. Nee deze vrolijke vriend komt uit Estland
pi_75536197
Wil die niet gewoon zoveel mogelijk daglicht meepakken? Dat ie alvast om 5 uur opstaat zodat ie zeker weet die die uurtjes niet mist?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_75536202
Moorwensen op FOK!.

Zal vast nooit gebeuren.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:07:51 #12
250488 Teezie
niet(machine)
pi_75536221
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef o.us het volgende:
MoorDwensen op FOK!.

Zal vast nooit gebeuren.
Chubun Tomata
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:08:31 #13
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_75536245
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Was het maar zo. Nee Finnen zijn juist erg van de regels en elkaar rust gunnen. Nee deze vrolijke vriend komt uit Estland
IN SOVJET RUSSIA,YOU IRRITATE NOOBS
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:09:31 #14
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75536272
Moet ie niet studeren dan?
How can I make this topic about me?
pi_75536309
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75536316
Waarom spreek je die gast niet aan op zijn gedrag? Als je dan toch praat over sociaal gestoorde mensen....
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75536339
In mijn studentenhuis zit ook zo'n parasiet. Geen school, geen werk, ridicuul leefritme. Ik hoor af en toe wat gekuch en soms wat gestommel. Ik vraag mij dagelijks af hoelang hij dit nog volhoudt..
pi_75536365
Hmm tot die laatste zin toe, dacht ik dat het een Nederlander was, en ja schrok ik me een beetje

Maar goed, daar heeft iedereen een vuurwapen toch? Wanneer hij weg is, schiet z'n kamer gewoon kapot, alles van tv tot raamgordijn, giet alles onder de kogelgaten.

Wanneer hij terugkomt is hij zo geschrokken dat ie zeker één van twee dingen doet:

1. zich opknappen

of

2. nieuwe woning zoeken

Hoe dan ook, ben jij dan van af....

Succes,
Geen
pi_75536393
Die is hard aan het studeren om uitkeringstrekker te worden.
pi_75536405
Volgende week ben je toch van hem af?
pi_75536416
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:12 schreef Afvoerput het volgende:
In mijn studentenhuis zit ook zo'n parasiet. Geen school, geen werk, ridicuul leefritme. Ik hoor af en toe wat gekuch en soms wat gestommel. Ik vraag mij dagelijks af hoelang hij dit nog volhoudt..
waarom probeer je niet hem te helpen dan?? ipv toekijken
Geen
pi_75536583
pic's or it didn't happen
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+
pi_75536586
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Opzet__ het volgende:

[..]

waarom probeer je niet hem te helpen dan?? ipv toekijken
Helpen? Waarschijnlijk leeft hij van zijn stufi (hij heeft inmiddels 3 studies voortijdig gestaakt). Elke maand wordt zijn schuld groter en groter. Ik lach hem over een paar jaar hard in zijn gezicht uit. Nu laat ik hem nog maar even in zijn fantasiewereldje.
pi_75536728
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Helpen? Waarschijnlijk leeft hij van zijn stufi (hij heeft inmiddels 3 studies voortijdig gestaakt). Elke maand wordt zijn schuld groter en groter. Ik lach hem over een paar jaar hard in zijn gezicht uit. Nu laat ik hem nog maar even in zijn fantasiewereldje.
die gast heeft psychiatrische hulp nodig, maar goed in NL krijgt ie dat ook niet
Geen
pi_75536744
Hij zit de hele dag te skypen met je vriendin in Nederland. Daarom reageert zij af en toe ook niet op jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')