Bij mij veranderen ze wel automatisch, maar ik kan geen tijd instellen zoals in die link die ik gaf.. dat wil ik juistquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
helpt dit ? http://www.vistax64.com/t(...)-prevent-change.html
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:33 schreef JMarsden het volgende:
In WinXP kon ik in het startmenu verschillende mappen aanmaken, via verkenner en dan naar je useraccountfolder gaan. Ik kan dit niet meer vinden in Win7. Voorbeeldje: Als je Adobe CS installeert, komen alle applicaties los in je startmenu te staan, graag heb ik dit overzichtelijk in een Adobe folder, net als ik dat voor MS applicaties heb, enzovoort.
Iemand hier een uitleg voor?
Bedankt voor deze tip! Wat zit die lijst goed verstopt! Het lijkt wel alsof Microsoft liever niet heeft dat je al te veel gaat wijzigen in je startmenu. Voor mij voorheen een reden nauwelijks gebruik te maken van het startmenu.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
Rechtsklik op 'alle programma's', dan 'openen' of 'alle gebruikers weergeven'.
Deze methode is niet bepaald nieuw, ik werk al zo sinds Windows95.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze tip! Wat zit die lijst goed verstopt! Het lijkt wel alsof Microsoft liever niet heeft dat je al te veel gaat wijzigen in je startmenu. Voor mij voorheen een reden nauwelijks gebruik te maken van het startmenu.
Heel simpel, in configuratiescherm typ je rechtsbovenin persoonlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bij mij veranderen ze wel automatisch, maar ik kan geen tijd instellen zoals in die link die ik gaf.. dat wil ik juist
[ afbeelding ]
Dat 'Change picture every' heb ik niet.
ben je overigens ingelogd als admin ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.nirmaltv.com/2(...)ically-in-windows-7/
Ik kan helemaal geen tijd instellen zoals zij daar doenIk wil t wel sneller laten veranderen. Iemand een idee?
Windows 7 Ultimate
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben je overigens ingelogd als admin ?
Even in je windows explorer dit in de adresbalk gooien (of erheen klikken):quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:07 schreef BluesRebel het volgende:
Ja maar dat is er dus bij mij niet.. zie hier:
[ afbeelding ]
De tijd hoort daar naast 'Spreiden' te staan.
yepquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan je meerdere achtergronden hebben met een timer ofzo?
Dan veranderd ie?
Nope, ook niet. Jullie hebben 'm allemaal wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Even in je windows explorer dit in de adresbalk gooien (of erheen klikken):
%USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Themes\
Daar staat een slideshow.ini, daarvan de inhoud even weggooien (of in een tekstbestandje opslaan als backup) en leeg opslaan. PC rebooten en kijken of het dan wil..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
yep
dat is gewoon mogelijk (niet te snel zetten, dan wordt je echt gek)
Neem dit even door, misschien heb je er wat aanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nope, ook niet. Jullie hebben 'm allemaal wel neem ik aan?
Ach laat ook maar.. wat een apart probleem maar gelukkig niet zo belangrijk.
Toch bedankt
Dat was hierboven al gegeven maar hielp niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Neem dit even door, misschien heb je er wat aan
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat was hierboven al gegeven maar hielp niet.
Maar het is nu wel gelukt en dit gaan jullie niet geloven![]()
![]()
In dit topic hebben al die mensen hetzelfde probleem als ik. Één van hun had dezelfde screenshot als mij geüpload:
[ afbeelding ]
Dan zegt iemand aan t eind: "I've seen there is a scrollbar on the right and the missing settings can be seen moving this scrollbar" Daar staat ie gewoon![]()
IK keek steeds rechts ervan omdat ie daar op alle screenshots stond maar hij staat er bij mij onder
Snap ook niet dat ik na zo vaak kijken nog steeds die scrollbar over het hoofd zag.
Stom
Maar bedankt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat was hierboven al gegeven maar hielp niet.
Maar het is nu wel gelukt en dit gaan jullie niet geloven![]()
![]()
In dit topic hebben al die mensen hetzelfde probleem als ik. Één van hun had dezelfde screenshot als mij geüpload:
[ afbeelding ]
Dan zegt iemand aan t eind: "I've seen there is a scrollbar on the right and the missing settings can be seen moving this scrollbar" Daar staat ie gewoon![]()
IK keek steeds rechts ervan omdat ie daar op alle screenshots stond maar hij staat er bij mij onder
Snap ook niet dat ik na zo vaak kijken nog steeds die scrollbar over het hoofd zag.
Stom
Maar bedankt.
Autoplay heet die funtie in je configuratieschermquote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe verander je ook al weer welke standaardactie moet worden uitgevoerd als je een CD in de CD-speler plaatst en deze vervolgens sluit?
Nu start bijvoorbeeld elke keer als ik de lade sluit MediaMonkey op, maar dat wil ik niet.
Dat had ik in het begin in Vista, ik had de driver voor m'n monitor geladen. Deze bevatte een heel naar ICC profiel waardoor al het witte geel werd, probeer dit te herstellen en je wit zal weer wit zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:31 schreef japjaan het volgende:
Ik heb een klein probleempje.. ik weet niet of dit al gepost is ofz anders moet ik heel lang zoeken.
Als ik een plaatje open in Windows Photo Viewer of Photoshop, dan is alles wat WIT hoort te zijn GEELachtig. Open ik hem in Paint dan is het wel gewoon goed.. iemand een oplossing?
Geen dank, ik vond het ook vervelend. De standaard instellingen van Windows zijn doorgaans prima.quote:
Ik heb dat ook gehad, ook samsungquote:Op zondag 24 januari 2010 15:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geen dank, ik vond het ook vervelend. De standaard instellingen van Windows zijn doorgaans prima.
http://windows.microsoft.(...)s-vista-to-windows-7quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:14 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb nu een Acer laptop met dus een Vista Home Premium OEM versie. Kan ik daar gewoon een Windows 7 upgrade voor kopen bij surfspot a €53,- of moet ik een volledige versie kopen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef BC88 het volgende:
Hmm dat is niet wat ik bedoel.
[ afbeelding ]
Bij windows 7 lopen de gadgets door mijn IE scherm heen. Hoe krijg ik ze dus zeg maar 'vast' aan de rechterkant?
quote:The Hacky Way
Make a folder in /Program Files called VistaSidebar. The full path should be C:\Program Files\VistaSidebar. Copy the Sidebar from a Vista machine into the new folder on the Windows 7 machine. Sidebar, on Vista, is stored in C:\Program Files\Windows Sidebar. Close down Sidebar, and open sidebar.exe from the VistaSidebar folder.
You should get the old Vista sidebar. You can then just go into the Sidebar preferences and set 'Start Sidebar when Windows starts'.
I have not actually tested this myself, but it should work. Some gadgets may not work.
Als ze in Windows 8 dan ook de gadgets dumpen zijn we weer verlost van die rommel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef mschol het volgende:
ik koppel de gadgets altijd los van de sidebar.... de sidebar is dan gewoon weg, erg prettig
maar gadgets zijn gewoon ideaal..quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als ze in Windows 8 dan ook de gadgets dumpen zijn we weer verlost van die rommel.
je kunt ze ook gewoon uitzettenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als ze in Windows 8 dan ook de gadgets dumpen zijn we weer verlost van die rommel.
De meeste zijn onzinnig, maar dat geldt niet alleen voor gadgets.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ow ja, over die Buienradar... Hebben jullie dat ook dat als je dan op het kaartje klikt, dat dan IE vastloopt? Handmatig naar Buienradar.nl gaan werkt wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De meeste zijn onzinnig, maar dat geldt niet allen voor gadgets.
Een fatsoenlijk leesbare klok en een kalendertje en bijvoorbeeld buienradar zijn best handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |