Thema? Het is toch gewoon de standaardthema met een Mario-achtergrond?quote:Op maandag 14 december 2009 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[TK] DiRT 2 voucher [PC]
weet iemand welk thema dat is??
En de vensterkleur ingesteld op zwart/donkergrijs (heb ik hier ook)quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Thema? Het is toch gewoon de standaardthema met een Mario-achtergrond?
Hartstikke bedankt!quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef RareHenkie het volgende:
[..]
Ja, je kunt kiezen tussen een aangepaste installatie en upgrade. Bij aangepaste installatie wordt een schone windows geinstalleerd, er staat wel een mapje windows.old in je c schijf met daarop je documenten etc. Je register e.d. is echter schoon, die map windows.old kun je dus gewoon deleten als je het niet meer nodig hebt.
oh!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Thema? Het is toch gewoon de standaardthema met een Mario-achtergrond?
Ik heb er geen last van, nog werkelijk niets vastgelopen of een BSOD. Je zei dat je met Vista vaak ellende had, ik denk dat het verstandig is je PC eens na te lopen. Een memtest is om te beginnen geen slecht idee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal foutloos is Windows 7 toch (nog) niet. Firefox is er bijvoorbeeld in een paar dagen tijd al 2 keer uitgeknald en rare hardware heb ik niet aangesloten, dus dat kan het ook niet zijn.
Een echte BSOD heb ik gelukkig nog niet gehad.
en dat FF eruit knalt ligt aan windows ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
Helemaal foutloos is Windows 7 toch (nog) niet. Firefox is er bijvoorbeeld in een paar dagen tijd al 2 keer uitgeknald en rare hardware heb ik niet aangesloten, dus dat kan het ook niet zijn.
Een echte BSOD heb ik gelukkig nog niet gehad.
Ow?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:09 schreef Tacobell het volgende:
Grappig dat je het Windows XP logo gebruikt in je OP afbeelding.
ook hier vraag ik me af of het aan windows 7 ligt, zeker als Internet Explorer nog wel doet wat het moet doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:54 schreef FritsFlits het volgende:
Enige softwareprobleem dat ik ben tegen gekomen is dat Firefox na een slaapstand niet volledig meer werkt. Ik kan dan niets meer downloaden als ik dat wil. Internet Explorer kan dat nog wel. Verder werkt Wavelab 5 niet meer, maar dat verbaasd me niets van zo'n oud programma.
Verder werkt Windows 7 erg soepel
Voor 99% natuurlijk Firefox. Toevallig net de update gedraaid, maar nog steeds dezelfde bug. Jammer.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook hier vraag ik me af of het aan windows 7 ligt, zeker als Internet Explorer nog wel doet wat het moet doen.
Helaas, dat kan dus ook gewoon niet in Windows live mail..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:44 schreef Mylene het volgende:
Hoe kan ik de standaard e-mail account wijzigen van Windows Live Mail? Het lukt me niet om een overzichtje te krijgen van alle e-mail accounts zoals eerst waarin het wijzigen, verwijderen en toevoegen zo makkelijk kon.
geen last van al start ff wel erg traag op voorbij vistaquote:Op woensdag 16 december 2009 09:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook hier vraag ik me af of het aan windows 7 ligt, zeker als Internet Explorer nog wel doet wat het moet doen.
http://email.about.com/od(...)_Live_Mail_or_OE.htmquote:Op woensdag 16 december 2009 12:44 schreef Mylene het volgende:
Hoe kan ik de standaard e-mail account wijzigen van Windows Live Mail? Het lukt me niet om een overzichtje te krijgen van alle e-mail accounts zoals eerst waarin het wijzigen, verwijderen en toevoegen zo makkelijk kon.
waarschijnlijk staan ze netjes in een adobe folder bij mij iig welquote:Op maandag 17 december 2009 12:33 schreef JMarsden het volgende:
In WinXP kon ik in het startmenu verschillende mappen aanmaken, via verkenner en dan naar je useraccountfolder gaan. Ik kan dit niet meer vinden in Win7. Voorbeeldje: Als je Adobe CS installeert, komen alle applicaties los in je startmenu te staan, graag heb ik dit overzichtelijk in een Adobe folder, net als ik dat voor MS applicaties heb, enzovoort.
Iemand hier een uitleg voor?
Ik heb zelf een tablet notebook. En ik moet eerlijk zeggen dat ik nog bar weinig merk van de verschillen tussen Vista en 7 behalve dat de invoer panel van tekst wel ontzettend lelijk is geworden met die zwarte knoppen i.p.v. de blauwe... ook de wiskunde invoer vind ik bar slecht werken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:11 schreef marcel-o het volgende:
tvp![]()
k werk nu met de Bamboo pen/touch., werkt perfect met Win7 mede door de touchscreen ondersteuning werkt dat geniaal
Voor serversquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:30 schreef mschol het volgende:
ik wil graag de admin shares van de harddisk (C$,D$,E$) verwijderen. zonder de ander (ADMIN$,IPC$) kwijt te raken
iemand een idee hoe ik dat , zonder bij elke reboot deze te verwijderen, dit kan oplossen?
enige wat ik kan vinden is een regkey. maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit standaard niet aangepast kan worden in Windows 7 ultimate
Wordt al meerdere keren uitgelegd in deze topic reeks.quote:Op zondag 27 december 2009 01:54 schreef ReWout het volgende:
Oh als iemand weet hoe je de oude lay kunt krijgen graag! Want ik irriteer me mateloos aan die lelijke zwarte knoppen![]()
Ja het is onder de motor hetzelfde, maar het is meer geoptimaliseerd. En een stuk sneller.quote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Simpele vraag:
Is Windows 7 beter dan Windows Vista kwa performance?
dat heb ik ook gelezen...quote:Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor servers
HKEY_LOCAL_MACHINE Key: SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanManServer\Parameters Name: AutoShareServer Data Type: REG_DWORD Value: 0
Voor werkstations
HKEY_LOCAL_MACHINE Key: SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanManServer\Parameters Name: AutoShareWks Data Type: REG_DWORD Value: 0
Kan ook via policy
Waarquote:Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wordt al meerdere keren uitgelegd in deze topic reeks.
Verander de theme naar Classic.quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef ReWout het volgende:
[..]
Waar15 topics doorsplitten is een beetje veel.
Ja daar heb ik ook wat aanquote:Op zondag 27 december 2009 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verander de theme naar Classic.
Zelf een ADMX maken of de orginele bewerken.quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik ook gelezen...
helaas niet kunnen vinden WELKE policy
rechter muisknop op luidsprekericoontje, Afspeelapparaten en dan weer enablequote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb zojuist op mijn moeders laptop de speakers uitgeschakeld bij de opties daarvan. Poef! Iin-/uitschakelopties weg, speakers weg uit de afspeelapparatenlijst. Wie heeft bedacht dat dit een goed idee is?!?
Dus, voor de duidelijkheid: rechter muisknop op luidsprekericoontje, Afspeelapparaten, Eigenschappen voor de luidsprekers, daar de luidsprekers uitgeschakeld. Daarna verdwenen alle opties en de luidsprekers stonden niet meer in de lijst met afspeelapparaten.
De vraag: hoe krijg ik ze weer op een normale manier terug in de lijst? Ik ben nu ff te lui om weer opnieuw de drivers te installeren in de hoop dat Windows ze dan op magische wijze weer aan de lijst heeft toegevoegd. Reboot hielp niet trouwens.
Zo te lezen is het icoontje zelf ook weg schat ik...quote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
rechter muisknop op luidsprekericoontje, Afspeelapparaten en dan weer enable
Dit zocht ik. Ik snap niet welke aap dat heeft bedacht, maar dit is niet het eerste waar je aan denkt als je zit te zoeken. Vooral als je in de war bent omdat het apparaat zo ineens verdwenen is!quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat je in je afspeel apparaten met je rechtermuisknop moet klikken en kiezen voor show disabled devices.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |