abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 13:22:07 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75575020
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de 2007 en het loopt om de haverklap vast.
ik heb 2007 en hij doet het prima op windows7
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_75576920
Hmm jammer dat via usb niet werkt
dan maar de oude manier
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 13 december 2009 @ 14:24:37 #53
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75577387
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm jammer dat via usb niet werkt
dan maar de oude manier
??
Windows 7 via usb niet werken?
Denk dat er dan iets niet goed gegaan is met het aanmaken van het usb device.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75579949
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

??
Windows 7 via usb niet werken?
Denk dat er dan iets niet goed gegaan is met het aanmaken van het usb device.
Windows 7 zal er wel mee werken, maar kon me usb niet goed fixen
Zit nu al op win7
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 13 december 2009 @ 15:50:33 #55
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75580188
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef het_fokschaap het volgende:
http://download.live.com/wlmail

Windows Live Mail dus, Outlook Express is de prullenbak in en de windows live mail client is geen onderdeel van windows, maar beschikbaar als download.
Maar Windows Live Mail lijkt in de verste verte nog niet op Outlook Express, ik heb het geprobeerd te gebruiken toen ik overging van Windows XP naar Windows 7 (via tussenstap Vista) maar ik kreeg het programma nooit zover dat het werkte zoals ik dat wilde. Met een stuk of 10 verschillende mailaccounts hoef ik niet per mailaccount te zien welke mail waar terecht komt. Ik wil gewoon 1 Postvak IN met daaraan gekoppelde berichtregels zodat bepaalde mail naar bepaalde mappen gaat, maar dat was op de een of andere manier echt onmogelijk met Live Mail. Ben uiteindelijk tijdelijk even teruggegaan naar XP om alles om te zetten naar Outlook, die doet tenminste wel wat ik wil.

Heb nu ook Windows 7 64-bits draaien op mijn Asrock ION330 Nettop, draait ook zeer soepel met XBMC. Moet het alleen nog allemaal netjes configureren.
Don't let my username fool you...
pi_75580292
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb wel enig benul na 1 jaar ellende met vastlopers, bleu screens, zware en onlogische beperkingen van gewone standaardbewerkingen en andere ellende en geloof me: Vista = Faal.
Ik heb Vista van begin af aan tot nu (heb nu 7) gebruikt en bij mij draaide hij altijd perfect hoor. Net als dat 7 nu doet. Dus dan zou ik eerder jouw hardware de schuld geven dan Vista. Ik heb echt nog nooit een BSOD gezien...
pi_75581045
Moet nog echt even wennen aan balken onderin
Zie niet 123 dat ie meteen bureaublad weergeven doet, en dingen zoals msn blijven er ook onderin staan
pi_75582143
Sinds kort aan de W7 en tot nu toe erg tevreden. Heerlijk dat niet alles al voorgeinstalleerd is en dat je zelf uitmaakt wat voor zut er allemaal op je pc komt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75582284
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie niet 123 dat ie meteen bureaublad weergeven doet, en dingen zoals msn blijven er ook onderin staan
http://windows7center.com(...)m-tray-in-windows-7/

werkt perfect
pi_75582862
Ik heb nu de 64-bits versie van Windows 7 en een vraagje. Gebruikt de 64-bits nou meer RAM dan de 32-bits? Ik heb voor t eerst een 64-bits en heb t gevoel dat ie veel RAM in gebruik neemt als ik helemaal niks doe
  zondag 13 december 2009 @ 17:21:23 #61
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75582923
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

http://windows7center.com(...)m-tray-in-windows-7/

werkt perfect
Het is wel een workaround, maar ik vind het eigenlijk best een fundamentele fout in hun software als ik eerlijk moet zijn. (en dat is dan Messenger die de fout bevat, niet 7)

En voor je probleempje met de Quick Launch bar: http://www.howtogeek.com/(...)askbar-in-windows-7/
pi_75583999
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Het is wel een workaround, maar ik vind het eigenlijk best een fundamentele fout in hun software als ik eerlijk moet zijn. (en dat is dan Messenger die de fout bevat, niet 7)

En voor je probleempje met de Quick Launch bar: http://www.howtogeek.com/(...)askbar-in-windows-7/
Ok, gedaan.. nu heb ik de oude taakbalk. Kan ik ook die mini-venster-weergaves uitzetten?
pi_75584123
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Haha nja probleempje
Maar thanks! werkt super!
  zondag 13 december 2009 @ 17:58:13 #64
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75584143
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:52 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ok, gedaan.. nu heb ik de oude taakbalk. Kan ik ook die mini-venster-weergaves uitzetten?
Ja, dat kan, maar ik weet even zo niet meer waar, kwam het laatst nog ergens tegen.
pi_75584602
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, dat kan, maar ik weet even zo niet meer waar, kwam het laatst nog ergens tegen.
Systeem -> geavanceerde systeeminstellingen -> geavanceerd -> bij prestaties, instellingen.
Maar als ik ze uitzet komen ze toch...

Edit: Blijkmaar moet het zo: http://www.blogsdna.com/2(...)iew-in-windows-7.htm

Maar Home Premium heeft geen gpedit.msc. Daar kun je in ieder geval niet bij.....
Ik moet toch zelf kunnen beslissen of ik die dingen wil of niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door BluesRebel op 13-12-2009 18:27:29 ]
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 19:25:56 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75586938
Ik heb mijn taakbalk aan de linker kant staan dat werkt erg prettig alles dicht bij elkaar niet helemaal naar rechts hoeven om iets aan te klikken. Ik werk denk ik voornamelijk rechtsboven in mijn scherm.
pi_75587469
Blijft nog steeds kut om dingen langs je klok te krijgen ipv in de taakbalk gebakken te hebben
pi_75587652
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat ik wel irritant vind is dat msn 2 plekken inneemt op de taakbalk wanneer je hem gebruikt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 13 december 2009 @ 20:00:03 #69
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75588208
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat ik wel irritant vind is dat msn 2 plekken inneemt op de taakbalk wanneer je hem gebruikt
als je naar de map van msn gaat en dan messenger.exe in XP-SP3 laat uitvoeren, is dat over
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_75588397
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:00 schreef marcel-o het volgende:

[..]

als je naar de map van msn gaat en dan messenger.exe in XP-SP3 laat uitvoeren, is dat over
Vista SP2 doen
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb mijn taakbalk aan de linker kant staan dat werkt erg prettig alles dicht bij elkaar niet helemaal naar rechts hoeven om iets aan te klikken. Ik werk denk ik voornamelijk rechtsboven in mijn scherm.
Ik had m ook even aan de zijkant (zowel rechts als links geprobeerd) en vond t wel lekker, maar toen ik met Word bezig moest vond ik t erg irritant
pi_75588529
Ik heb via vista gedaan, niet eens sp2 of sp1 en werkt ook super
pi_75589898
Enkele dagen geleden heb ik Vista geüpgraded naar Windows 7.
Vanaf deze verandering krijg ik bij het afsluiten het volgende op het beeldscherm te zien:

1 programma moet worden gesloten:
(Wachten op) Task Host Window
Takenhost voert uitschakelingstaken uit en stopt taken die actief zijn.

Wachten helpt niet. En tenslotte kies ik dan voor de mogelijkheid, die eronder staat: geforceerd sluiten.
Ik veronderstel dat dat in principe niet zo'n goede keuze is, maar ja, je moet wat.

Kan iemand mij helpen om dit probleem(pje) op te lossen?

Ik heb er al op gegoogled, ik ben erachter gekomen dat veel andere mensen dit probleempje hebben, maar ik heb nog geen goede oplossing kunnen vinden.

b.v.d.
  zondag 13 december 2009 @ 20:39:17 #73
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_75590056
Gematigd tevreden over Windows 7 tot nu toe.
Het kost alweer heel wat tweak-werk om alles te krijgen zoals ik het hebben wil (quicklaunch balk terug oa.)
Het Windows 7 Tips & Trics Topic ontbreekt nog in de OP:
Tips & Tricks voor Windows 7
ik heb er ook nog een aantal bijgezet (bijv. werkende drivers voor Realtek HD Audio).
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 20:48:56 #74
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75590545
wat is het verschil tussen een quicklaunch en het pinnen van programma's?
  zondag 13 december 2009 @ 20:52:45 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75590739
Hey mensen, ik heb mijn windows 7 cd thuis laten liggen, dus ga ik hem volgende week pas installeren.

Anyhows, is er ook een optie bij de installatie dat ie dan alles schoonveegd? Ik gebruik nu Vista en heb echt megaveel bullshit op mijn PC staan, ongebruikte programma's e.d. en wel zo veel dat ik echt geen zin heb om ze een voor een handmatig te moeten uninstallen e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')