ik heb 2007 en hij doet het prima op windows7quote:Op zondag 13 december 2009 11:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de 2007 en het loopt om de haverklap vast.
??quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm jammer dat via usb niet werkt
dan maar de oude manier
Windows 7 zal er wel mee werken, maar kon me usb niet goed fixenquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
??
Windows 7 via usb niet werken?
Denk dat er dan iets niet goed gegaan is met het aanmaken van het usb device.
Maar Windows Live Mail lijkt in de verste verte nog niet op Outlook Express, ik heb het geprobeerd te gebruiken toen ik overging van Windows XP naar Windows 7 (via tussenstap Vista) maar ik kreeg het programma nooit zover dat het werkte zoals ik dat wilde. Met een stuk of 10 verschillende mailaccounts hoef ik niet per mailaccount te zien welke mail waar terecht komt. Ik wil gewoon 1 Postvak IN met daaraan gekoppelde berichtregels zodat bepaalde mail naar bepaalde mappen gaat, maar dat was op de een of andere manier echt onmogelijk met Live Mail. Ben uiteindelijk tijdelijk even teruggegaan naar XP om alles om te zetten naar Outlook, die doet tenminste wel wat ik wil.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef het_fokschaap het volgende:
http://download.live.com/wlmail
Windows Live Mail dus, Outlook Express is de prullenbak in en de windows live mail client is geen onderdeel van windows, maar beschikbaar als download.
Ik heb Vista van begin af aan tot nu (heb nu 7) gebruikt en bij mij draaide hij altijd perfect hoor. Net als dat 7 nu doet. Dus dan zou ik eerder jouw hardware de schuld geven dan Vista. Ik heb echt nog nooit een BSOD gezien...quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb wel enig benul na 1 jaar ellende met vastlopers, bleu screens, zware en onlogische beperkingen van gewone standaardbewerkingen en andere ellende en geloof me: Vista = Faal.
http://windows7center.com(...)m-tray-in-windows-7/quote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet nog echt even wennen aan balken onderin
Zie niet 123 dat ie meteen bureaublad weergeven doet, en dingen zoals msn blijven er ook onderin staan
Het is wel een workaround, maar ik vind het eigenlijk best een fundamentele fout in hun software als ik eerlijk moet zijn. (en dat is dan Messenger die de fout bevat, niet 7)quote:Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://windows7center.com(...)m-tray-in-windows-7/
werkt perfect
Ok, gedaan.. nu heb ik de oude taakbalk. Kan ik ook die mini-venster-weergaves uitzetten?quote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het is wel een workaround, maar ik vind het eigenlijk best een fundamentele fout in hun software als ik eerlijk moet zijn. (en dat is dan Messenger die de fout bevat, niet 7)
En voor je probleempje met de Quick Launch bar: http://www.howtogeek.com/(...)askbar-in-windows-7/
Haha nja probleempjequote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het is wel een workaround, maar ik vind het eigenlijk best een fundamentele fout in hun software als ik eerlijk moet zijn. (en dat is dan Messenger die de fout bevat, niet 7)
En voor je probleempje met de Quick Launch bar: http://www.howtogeek.com/(...)askbar-in-windows-7/
Ja, dat kan, maar ik weet even zo niet meer waar, kwam het laatst nog ergens tegen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:52 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ok, gedaan.. nu heb ik de oude taakbalk. Kan ik ook die mini-venster-weergaves uitzetten?
Systeem -> geavanceerde systeeminstellingen -> geavanceerd -> bij prestaties, instellingen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik weet even zo niet meer waar, kwam het laatst nog ergens tegen.
Wat ik wel irritant vind is dat msn 2 plekken inneemt op de taakbalk wanneer je hem gebruiktquote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet nog echt even wennen aan balken onderin
Zie niet 123 dat ie meteen bureaublad weergeven doet, en dingen zoals msn blijven er ook onderin staan
als je naar de map van msn gaat en dan messenger.exe in XP-SP3 laat uitvoeren, is dat overquote:Op zondag 13 december 2009 19:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat ik wel irritant vind is dat msn 2 plekken inneemt op de taakbalk wanneer je hem gebruikt
Vista SP2 doenquote:Op zondag 13 december 2009 20:00 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je naar de map van msn gaat en dan messenger.exe in XP-SP3 laat uitvoeren, is dat over
Ik had m ook even aan de zijkant (zowel rechts als links geprobeerd) en vond t wel lekker, maar toen ik met Word bezig moest vond ik t erg irritantquote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb mijn taakbalk aan de linker kant staan dat werkt erg prettig alles dicht bij elkaar niet helemaal naar rechts hoeven om iets aan te klikken. Ik werk denk ik voornamelijk rechtsboven in mijn scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |