Ik vind 7 nog net iets intuitiever dingen als het zoeken in programs en het is gewoon de nieuwste die het meest ondersteunt wordt. Ik heb 7 genomen omdat ik een nieuwe computer kocht anders had ik nog gewoon xp gehad if it isnt broke dont fix itquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef drumstickNL het volgende:
Gebruik nu nog Windows XP, is 7 veel beter?
My XP Pro is broken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind 7 nog net iets intuitiever dingen als het zoeken in programs en het is gewoon de nieuwste die het meest ondersteunt wordt. Ik heb 7 genomen omdat ik een nieuwe computer kocht anders had ik nog gewoon xp gehad if it isnt broke dont fix it
Je hebt een Opel Corsa uit 2001 en je hebt een Opel Corsa uit 2009. Het merk en type is gelijk, in inhoud is verbeterd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef drumstickNL het volgende:
Gebruik nu nog Windows XP, is 7 veel beter?
Vista is helemaal geen faal. Het heeft alleen een faal-naam omdat onwetende gebruikers zoals jij elkaar napraten zonder het flauwste benul te hebben. Windows 7 is meer gebaseerd op Vista dan dat Vista op XP gebaseerd was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee, maar goed begin XP Pro na al die jaren wel beetje zat te worden. Ben nooit op Vista overgestapt omdat ik wist dat het al een faal was.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
My XP Pro is broken.
Nee, maar goed begin XP Pro na al die jaren wel beetje zat te worden. Ben nooit op Vista overgestapt omdat ik wist dat het al een faal was.
Ik heb wel enig benul na 1 jaar ellende met vastlopers, bleu screens, zware en onlogische beperkingen van gewone standaardbewerkingen en andere ellende en geloof me: Vista = Faal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
Vista is helemaal geen faal. Het heeft alleen een faal-naam omdat onwetende gebruikers zoals jij elkaar napraten zonder het flauwste benul te hebben.
Het enige waar ik ook problemen mee had was " zware en onlogische beperkingen van gewone standaardbewerkingen en andere ellende", verder werkte het goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb wel enig benul na 1 jaar ellende met vastlopers, bleu screens, zware en onlogische beperkingen van gewone standaardbewerkingen en andere ellende en geloof me: Vista = Faal.
Voor dat ene programma is geen alternatief te vinden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Win7 draait echter als een zonnetje en op één na draaien tot nu toe alle programma's, ongeacht of zo 32 of 64 bits zijn.
Ik denk het wel, het is eigenlijk een simpel agenda/notitie-achtig programmaatje. Ik moet gewoon een soort kalender hebben waarbij ik bij elke dag een paar notities kwijt kan en dan wel zo dat ik dat jaren later nog terug kan zoeken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voor dat ene programma is geen alternatief te vinden?
Outlook heeft beide functies, maar dan moet je uiteraard wel in het bezit zijn van Office. Je hebt ook Windows Calender wat in het Live pakket zit, samen met Messenger en Mail.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is eigenlijk een simpel agenda/notitie-achtig programmaatje. Ik moet gewoon een soort kalender hebben waarbij ik bij elke dag een paar notities kwijt kan en dan wel zo dat ik dat jaren later nog terug kan zoeken.
Ik heb een legale Office2007 voor thuis/student, maar volgens mij zit daar geen Outlook bij. Onder Windows Live zit inderdaad een agenda-functie, ik ga eens bekijken wat ik daarmee kan doen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Outlook heeft beide functies, maar dan moet je uiteraard wel in het bezit zijn van Office. Je hebt ook Windows Calender wat in het Live pakket zit, samen met Messenger en Mail.
waarom?quote:Op zondag 13 december 2009 00:38 schreef CantFazeMe het volgende:
De outlook vind ik echt ruk trouwens.
Klopt, bij de student versie zit geen Outlook.quote:Op zondag 13 december 2009 00:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb een legale Office2007 voor thuis/student, maar volgens mij zit daar geen Outlook bij. Onder Windows Live zit inderdaad een agenda-functie, ik ga eens bekijken wat ik daarmee kan doen.
Het werkt anders prima, misschien dat jij er niet goed mee kan omgaan, dat kan. Maar dat maakt het nog geen slecht product.quote:Op zondag 13 december 2009 00:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb nu die 2010 beta draaien van Office.quote:Op zondag 13 december 2009 00:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Office2010 vind ik ook veel prettiger.quote:Op zondag 13 december 2009 10:19 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik heb nu die 2010 beta draaien van Office.
Ik had Office 2007 op een vista machine, en daar liep outlook regelmatig vast. En nu bij die beta is het veel sneller en soepeler.
Dan ga ik er ook niet mee zitten kutten want ik weet vrijwel zeker dat er dan iets kapot gaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind 7 nog net iets intuitiever dingen als het zoeken in programs en het is gewoon de nieuwste die het meest ondersteunt wordt. Ik heb 7 genomen omdat ik een nieuwe computer kocht anders had ik nog gewoon xp gehad if it isnt broke dont fix it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |